توزیع ۱۵ هزار بسته کمک معیشتی به نیازمندان در گلستان
کد خبر: 3952382
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸

توزیع ۱۵ هزار بسته کمک معیشتی به نیازمندان در گلستان

فرمانده سپاه نینوا گلستان در دهمین رزمایش سراسری کمک مؤمنانه با بیان اینکه کمک مؤمنانه تدبیر زیبای رهبر فرزانه انقلاب است، بیان کرد: ۱۵ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان در گلستان توزیع می‌شود.

ارسال شنبه//توزیع 15هزار بسته کمک معیشتی به نیازمندان در گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، سردار‌ علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا در اجرای مرحله سوم رزمایش سراسری کمک مؤمنانه کشور و دهمین مرحله رزمایش استانی با حضور سردار زهرایی‌، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور که امروز 18 بهمن در حسینیه ثارالله سپاه نینوا برگزار شد. اظهار کرد: خدمت رسانی به مردم ذات درونی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و سپاه و بسیج طی یک سال گذشته در مبارزه با کرونا در میدان حضور داشته‌اند.

سردار ملک شاهکوهی، با بیان اینکه 15هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان در گلستان توزیع می‌شود، افزود: تا امروز قریب به ۳۰۰ هزار بسته کمک معیشتی موادغذایی بین خانواده‌های آسیب دیده از این ویروس منحوس توزیع کرده‌ایم و تا پایان سال هم آن را ادامه خواهیم داد.

وی  با اشاره به اینکه رزمایش کمک مؤمنانه جزو زیباترین تدابیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است افزود: در مبارزه با کرونا ۶۴ هزار نفر را در قالب ۱۲ هزار گروه جهادی ساماندهی کردیم تا خدمات مختلف و متنوعی به مردم ارائه دهند‌.

فرمانده سپاه نینوا در پایان گفت: تاکنون ۲۶۸ سری جهیزیه به نوعروسان و تازه داماد‌هایی که با توجه به شرایط معیشتی دچار مشکلاتی بودند اهدا کرده‌ایم‌.

ملک شاهکوهی با بیان اینکه این رزمایش در قالب طرح شهید سلیمانی در سطح استان اجرا می‌شود، تصریح کرد: این مواسات و همدلی تا پایان اپیدمی کرونا در استان ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha