عدالت‌محوری و استفاده از کالای ایرانی زمینه لازم برای پیشرفت کشور را فراهم می‌کند
کد خبر: 3952200
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶

عدالت‌محوری و استفاده از کالای ایرانی زمینه لازم برای پیشرفت کشور را فراهم می‌کند

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه مبارزه با اشرافی‌گری و رفاه‌زدگی ضرورت دارد گفت: عدالت‌محوری و استفاده از کالای ایرانی از عوامل درونی است که می‌تواند بستر لازم برای پیشرفت ایران اسلامی را فراهم کند.

عدالت‌محوری و استفاده از کالای ایرانی زمینه لازم برای پیشرفت کشور را فراهم می‌کند

به گزارش ایکنا از سمنان،به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه استان، حجت‌الاسلام محمد بارانی،امام جمعه مهدیشهر ظهر امروز 17 بهمن در خطبه‌های نماز جمعه این  شهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی بعد از پیروزی یک جهان‌بینی برتر و ایدئولوژی جدید مبتنی بر فطرت و کرامت انسان ایجاد کرده گفت: انقلاب منجر به حفظ معنویت و ارزش‌های شخصیتی افراد می‌شود.

وی افزود: برخلاف میل باطنی دشمنان، انقلاب اسلامی ایران در حال صادر شدن به سراسر جهان است که بر این اساس انقلاب پایگاه استکبار جهانی را در منطقه و خاورمیانه از بین برد و ۴۲ سال است که دشمنان درصدد تحریف و نابودی این انقلاب هستند اما تا کنون راهی از پیش نبردند.

امام جمعه مهدیشهر ادامه داد: این انقلاب حرکت روبه‌جلو است و ایران اسلامی در ۴۲ سال گذشته توانسته در بخش‌های مختلفی ارتقا یابد که در این راستا ضرورت دارد دستاوردهای انقلاب اسلامی ، ارتقای رتبه علمی ایران از رتبه پنجم به رتبه اول و کسب رتبه‌های برتر در علوم مختلف بیوشیمی، هوافضا، ژنتیک، داروسازی و در انرژی خورشیدی و گاز و صنایع مختلف ازجمله دستاوردهای مهمی است که باید برای مردم بازگو شود.

وی بر ضرورت مبارزه با اشرافی‌گری و رفاه‌زدگی تاکید کرد و گفت: عدالت‌محوری و استفاده از کالای ایرانی از عوامل درونی است که می‌تواند بستر لازم برای پیشرفت ایران اسلامی را فراهم کند.

امام‌جمعه مهدی‌شهر به افزایش فاصله طبقاتی در ایران اشاره کرد و گفت: در انتخابات ۱۴۰۰ باید دولتی ایجاد شود که پاک دست و طرفدار مستضعفان باشد.

انتهای پیام
captcha