افتتاح بیمارستان سردار شهید سلیمانی در تویسرکان
کد خبر: 3951466
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
همزمان با ایام‌الله فجر؛

افتتاح بیمارستان سردار شهید سلیمانی در تویسرکان

فرماندار تویسرکان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۹ پروژه عمرانی با ۱۸۲ میلیارد و ۴۱۷ میلیون تومان اعتبار در دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: پروژه بیمارستان شهید سردار سلیمانی در این دهه افتتاح می‌شود.

افتتاح بیمارستان سردار شهید سلیمانی در تویسرکانسیدرسول حسینی، فرماندار تویسرکان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۹ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۸۲ میلیارد و ۴۱۷ میلیون تومان در سطح این شهرستان به‌مناسبت بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: ۷۷ پروژه با اعتبار ۱۸۱ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی دو پروژه مجتمع رفاهی و خدماتی تپه ریواسیجان و کارگاه سفال با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان، افزود: ۷۹ پروژه عمرانی توسط ۱۹ دستگاه اجرایی در روزهای دهه فجر انجام خواهد شد.

فرماندار تویسرکان اشتغال‌زایی این پروژه‌ها را ۶۰۷ شغل دانست و از افتتاح پروژه بیمارستان شهید سردار سلیمانی به‌عنوان یکی از پروژه‌هایی مطالبه به‌حق مردم خبر داد و گفت: این پروژه ملی با حضور استاندار همدان در شهرستان تویسرکان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

وی برخی از پروژه‌ها را مرکز خدمات سلامت جامع روستای کهنوش، پروژه برق‌رسانی، مجموعه الیاف‌سازان، گازرسانی به مراکز اداری و تجاری از جمله گلخانه‌های مسیر و پاسگاه دو منظوره اعلام کرد و گفت: روز سه‌شنبه، ۱۴ بهمن زمین چمن مصنوعی آموزش‌وپرورش تویسرکان از سوی معاون وزیر آموزش‌وپرورش به‌صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شود.

حسینی با اشاره به تخصیص بالای ۳۰ درصد اعتبار تملک دارایی‌ها شهرستان حدود ۲۰ میلیارد تومان امسال، بیان کرد: موافقت‌نامه شش میلیارد تومان اعتبار نقاط حادثه‌خیز مبادله شده و قول تخصیص بالای ۷۰ درصد برای این حوزه هم داده شده است.

وی اظهار کرد: تخصیص صددرصدی ۶۰۰ میلیون تومانی اعتبار برای آب‌رسانی به روستاهای سوتلق و فریازان اخذ شده است.

انتهای پیام
captcha