دشمنان شبانه‌روز به فکر براندازی نظام هستند
کد خبر: 3951405
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴

دشمنان شبانه‌روز به فکر براندازی نظام هستند

مسئول بسیج اصناف آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه نباید ذره‌ای از آرمان‌های امام راحل فاصله بگیریم، گفت: دشمنان شبانه‌روزی در حال توطئه، تحریم، فشار و نهایتاً به فکر براندازی نظام و انقلاب هستند.

دشمنان شبانه‌روزی به فکر براندازی نظام هستندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ پاسدار سیدرضا پورزینال، مسئول بسیج اصناف استان، امروز، 13 بهمن‌ماه، در مراسم رونمایی از نخستین محصولات فرهنگی و نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی با معرفی برند «قهرمان من» گفت: اگر تصاویر شهدا در نوشت‌افزار کودکان ثبت نشود، قطعاً تصاویر قهرمانان هالیوودی ثبت خواهد شد.

وی اظهار کرد: با پیروزی انقلاب در سال ۵۷، معجزه قرن اتفاق افتاد و انقلاب اسلامی مانند زلزله‌ای چند ریشتری ستون استعمارگران و جهانخواران را بر زمین کوبید.

پورزینال با بیان اینکه امام خمینی(ره) برای مبارزه با ظلم و فساد آمد و ارکان خودساخته غرب را لرزاند، ادامه داد: وعده‌ای که امام در خصوص نابودی غرب داده بودند، اکنون در حال تحقق یافتن است و همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز وعده داده بودند، آمریکا امروز رو به افول است.

مسئول بسیج اصناف آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه نباید ذره‌ای از آرمان‌های امام راحل فاصله بگیریم، افزود: دشمنان شبانه‌روزی در حال توطئه، تحریم، فشار و نهایتاً به فکر براندازی نظام و انقلاب هستند.

وی با اشاره به رونمایی از لوازم التحریر ایرانی-اسلامی «قهرمان من»، گفت: تعدادی از جوانان تبریز جمع شده و برای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در حال فعالیت هستند، چراکه اگر عکس و تصاویر شهدا و قهرمانان واقعی ما در نوشت‌افزار کودکان ثبت نشود، شخصیت‌های ساختگی هالیوودی به‌عنوان قهرمان معرفی خواهند شد.

سیدحبیب هاشمی، رئیس اتاق اصناف تبریز نیز در این مراسم گفت: در جریان تظاهرات سال ۴۲ که به دلیل اعتراض امام خمینی(ره) به موضوع کاپیتولاسیون انجام شد و طبق دستور امام، به‌جای عید نوروز در آن سال عزای عمومی گرفته شد، بازاریان همراه با روحانیون در حیاط مسجد جامع تبریز با نیروهای امنیتی درگیر بودند.

وی ادامه داد: بازاریان و روحانیون، نیروهای امنیتی را از مسجد جامع بیرون کرده و به سمت راست کوچه فراری دادند که در جریان این تظاهرات، چند نفر از بازاریان تبریز دستگیر و زندانی شدند.

هاشمی با بیان اینکه در روز قیام ۲۹ بهمن، مردم تبریز هم بازاریان همپای روحانیون در میدان حضور داشتند، گفت: بازاریان و اصناف تبریز همواره در کنار مردم حضور بوده و نقش ویژه‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند.

انتهای پیام
captcha