رزمایش «الی‌ بیت‌المقدس ۱۰» در ۳۷۹ نقطه چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3951302
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
همزمان با دهه فجر؛

رزمایش «الی‌ بیت‌المقدس ۱۰» در ۳۷۹ نقطه چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سراسر کشور رزمایش «الی‌ بیت‌المقدس ۱۰» با محوریت سپاه قمربنی هاشم(ع) در ۳۷۹ نقطه استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع)، امروز،  13 بهمن‌ در حاشیه برگزاری این رزمایش در استان، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور رزمایش «الی بیت المقدس ۱۰» بسیج با شعار «پای کار انقلاب ایستاده‌ایم» همزمان با دهه فجر از 12 تا 22 بهمن‌ در 379 نقطه سراسر استان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را تحقق فرمان مقام معظم رهبری با محور قرار دادن پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد، محلات و به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌‎های موجود در رده‌های بسیج، دستگاه‌ها و نهادها، اقشار و تشکل‌ها به منظور خدمت‌رسانی به آحاد جامعه و ارتقای امنیت پایدار در محلات دانست.

اکبری بیان کرد: شامگاه یادیاران، تداوم کمک مؤمنانه و طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گشت‌های رضویون و برپایی تورهای ایست و بازرسی از جمله برنامه‌های این رزمایش سراسری است.

وی ادامه داد: این رزمایش با فراخوان دسته‌های رزمی پایگاه‌های مقاومت بسیج در 21 بهمن‌ و با رژه خودرویی در 22 بهمن‌ به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پایان خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha