تبیین دستاورد و گفتمان انقلاب اسلامی در گلستان
کد خبر: 3949770
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
در ایام دهه فجر انجام می‌شود؛

تبیین دستاورد و گفتمان انقلاب اسلامی در گلستان

سریرست مرکز بزرگ شمال کشور از برگزاری ۶۰ برنامه در ایام دهه فجر در گلستان خبر داد و گفت: در ایام دهه فجر به منظور تبیین دستاورد‌ها و گفتمان انقلاب اسلامی، ۱۵ سخنران به مصلی و مکان‌های نماز جمعه اهل سنت استان اعزام می‌شوند.

ارسالی دوشنبه//برگزاری 60 برنامه در ایام دهه فجر در گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام نورعلی دیلم، سرپرست مرکز بزرگ شمال کشور، امروز، ششم بهمن در نشست خبری که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور خبرنگاران برگزار شد، ضمن تبریک فرار سیدن ایام الله دهه فجر از برگزاری ۶۰ برنامه در دهه انقلاب خبر داد و گفت: برنامه‌های ایام الله دهه فجر مسجد محوری است و با هماهنگی کانون فرهنگی و هنری مساجد استان در پنج مسجد شاخص برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه عدم وابستگی به شرق و غرب و رهایی از ظلم و ایجاد وحدت از اندیشه‌های امام راحل بود ‌بیان کرد: از آنجایی که انقلاب اسلامی براساس آموزه‌های دینی و برگرفته از فطرت پاک و اندیشه امام (ره) بود، توانست این وحدت را بین مسلمان ایجاد کند.

در ایام دهه فجر به منظور تبیین دستاورد‌های انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی ۱۵ سخنران به مصلی و مکان‌های برگزاری نماز جمعه اهل سنت استان اعزام می‌شوند.
 
رئیس کارگروه تقریب مذاهب اسلامی ستاد دهه فجر گلستان بیان کرد: یادواره شهدای زن استان در روستای قورچای آزادشهر، برگزاری محافل قرآنی با موضوع انقلاب اسلامی، قرآن و معنویت، نشست مشترک علمای شیعه و سنی، برگزاری جشن گرامیداشت ایام دهه فجر و نشست نخبگانی فعالان فرهنگی با موضوع «انقلاب اسلامی، امت ولائی و تمدن نوین اسلامی» با حضور حجت‌الاسلام لطفیان، دبیر شورای برنامه‌ریزی اهل سنت، همایش ویژه بانوان غرب استان با موضوع انقلاب اسلامی، سیره فاطمی، منزلت زن، سبک زندگی اسلامی، جشن میلاد حضرت زهرا(س) ویژه همکاران مرکز بزرگ اسلامی از جمله برنامه‌های شاخص ایام دهه انقلاب است.
انتهای پیام
captcha