برگزاری دومین جلسه کارگروه مساجد ستاد دهه مبارک فجر در گلستان
کد خبر: 3949563
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳

برگزاری دومین جلسه کارگروه مساجد ستاد دهه مبارک فجر در گلستان

دومین جلسه کارگروه مساجد ستاد دهه مبارک فجر با حضور اعضای این کارگروه امروز، پنجم بهمن در ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان برگزار شد.

ارسالی یکشنبه// برگزاری دومین جلسه کارگروه مساجد ستاد دهه مبارک فجر در گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، دومین جلسه کارگروه مساجد ستاد دهه مبارک فجر، امروز، پنجم بهمن با حضور اعضای این کارگروه در ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد گلستان برگزار شد.

محمد کوهساری، مدیرکل اداره اوقاف و امورخیریه گلستان با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در دهه فجر، گفت: با توجه به اینکه مساجد پایگاه اصلی انقلاب بودند، باید در این ایام به صورت ویژه برنامه داشته باشند.

وی  افزود: دیدار با ائمه جمعه، گرامیداشت هفته زن، مسابقه پیامکی و محفل انس با قرآن کریم از برنامه‌های اوقاف در این ایام است.

رضا حسینی، نماینده اداره آموزش و پرورش گلستان نیز از برگزاری بیش از 70 برنامه در این ایام خبر داد و اظهار کرد: این برنامه‌ها شامل جشنواره جشن تکلیف خانگی، جشنواره اذان‌گویی، محفل انس با قرآن دانش آموزی و مسابقه کتابخوانی است.

وی از برگزاری 9 برنامه استانی و 95 برنامه در سطح مراکز ثابت و سیار شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: افتتاح نمایشگاه مجازی کتاب، پرواز لالایی‌ها، اجرای نقالی در فرودگاه، نشست کیمیای زندگی، تجلیل از اعضای نخبه کانون، 10 شب 10 قصه و برنامه‌های فرهنگی هنری در دهه مبارک فجر است.

حسینی افزود: این برنامه‌ها شامل نمایشگاه انقلاب اسلامی به صورت حضوری و مجازی، محفل ادبی، شعر و داستان و محفل خاطره‌گویی مجازی است.

حجت‌الاسلام حسن نیشابوری، نماینده اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان نیز تعداد برنامه‌های این اداره کل در دهه مبارک فجر را 109 برنامه اعلام کرد و گفت: جشنواره مجازی عطر قرآن از برنامه‌های شاخص اداره کل تبلیغات گلستان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان نیز با تأکید بر گرامیداشت برنامه‌های دهه مبارک فجر، گفت: شروع برنامه‌ها با حضور کمیته مساجد در آستان امامزاده عبدالله(ع) گرگان برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام
captcha