تحقق رهبری صالح، حقیقت و جوهره انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3949089
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲

تحقق رهبری صالح، حقیقت و جوهره انقلاب اسلامی است

امام جمعه تکاب گفت: رهبری صالح همواره در طول تاریخ اسلام از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و تحقق رهبری صالح، اصل اساسی، حقیقت و جوهره پیروزی انقلاب اسلامی است که به عنوان مهمترین دستاورد انقلاب باید مورد تببین قرار گیرد.

ارسالی امروز | تحقق رهبری صالح، حقیقت و جوهره انقلاب اسلامی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام علی رحیمی، امام جمعه تکاب، دوم بهمن ماه، در جلسه شورای فرهنگ عمومی تکاب، اظهار کرد: رهبری صالح همواره در طول تاریخ اسلام از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و تحقق رهبری صالح، اصل اساسی، حقیقت و جوهره پیروزی انقلاب اسلامی است که به عنوان مهمترین دستاورد انقلاب باید مورد تببین قرار گیرد.

وی افزود: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی در این مقطع حساس تاریخی تبیین و حجم عظیم خدمات انقلاب اسلامی در ۴۲ سال گذشته نباید نادیده گرفته شود چون زیرساخت‌های اصلی توسعه کشور و خدمات عمومی از جمله آب، برق و گاز امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مناطق مختلف کشور ارائه شده، در حالی که پیش از انقلاب شاهد این میزان از امکانات و رفاه نسبی نبودیم.

امام‌ جمعه تکاب بیان کرد: باید با رویکردهای تبلیغی مختلف دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات نظام در کل کشور با بررسی مقایسه‌ای نسبت به دوران قبل از پیروزی انقلاب برای آگاهی آحاد جامعه برجسته و تشریح شود.

وی ادامه‌داد: نادیده گرفتن و بیان نکردن دستاوردها و محرومیت زدایی‌ها، جفا و ظلم به انقلاب اسلامی و خون شهدا بوده، از این رو همه ما به ویژه دستگاه‌های فرهنگی وظیفه داریم خدمات انقلاب اسلامی را با کار فرهنگی و تبلیغی گسترده یا مقایسه وضعیت قبل و بعد از انقلاب برای مردم تشریح و تبیین و جامعه را امیدوار کنیم.

حجت الاسلام رحیمی، تصریح کرد: خدمات انقلاب و دستاوردهای دولت‌ها در این شهرستان نیز باید به‌خوبی بیان شود و با مشکلات و محرومیت‌ها نیز به‌صورت منطقی و معقولانه و بررسی‌های ریشه ای بدون فضای روانی و دیدگاه جذب رای برخورد شود.

وی گفت: برای توسعه تکاب باید انتظارات و مطالبه‌های مردمی در کنار خدمات و اقدامات انجام یافته در فضایی متعادل و عقلانی بازگو شود.

انتهای پیام
captcha