روحیه اخلاص و فداکاری در قالب مکتب سلیمانی تجلی یافت
کد خبر: 3945004
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

روحیه اخلاص و فداکاری در قالب مکتب سلیمانی تجلی یافت

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، با اشاره به اینکه آنچه موجب برهم خوردن نقشه پلید استکبار جهانی شد روحیه اخلاص، کار جهادی و فداکاری سردار سلیمانی بود گفت: این روحیه و فداکاری در قالب «مکتب حاج قاسم» تجلی یافت.

ارسالی شنبه/ روحیه اخلاص و فداکاری در قالب مکتب شهید سلیمانی تجلی یافت

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز، 13 دی همزمان با اولین سالگرد عروج ملکوتی سردار سلیمانی در نشستی به همین منظور با بیان اینکه سالروز یوم‌الله شهادت عاشورایی سردار رشید اسلام سپهبد شهید سلیمانی و حماسه تاریخی تشییع آن پیکر مطهر و همرزمانش یکی از درخشان‌ترین قطعه‌های تاریخ انقلاب اسلامی است اظهار کرد: تاکنون در میان جوامع بشری بی‌نظیر و برکات آن حیات تازه‌ای به شجره طیبه امت اسلامی در سراسر منطقه و دنیای عدالت‌خواهان بخشید.

وی افزود: این حماسه تاریخی به گونه‌ای است که تا مدت‌ها در ذهن تاریخ به عنوان نماد مقاومت، جهاد و ایثار باقی خواهد ماند و مسیر رشد، تکامل جوامع آزادیخواه و استکبارستیز را فراهم خواهد کرد.

فلاح یکی از بزرگترین خدمات آن شهید مظلوم را مبارزه با تکفیر پرورش یافته در دامان اسلام آمریکایی و صهیونیسم جهانی دانست و گفت: این مبارزه با محوریت آن بزرگوار این مهم صورت پذیرفت و با خون پاک شهدای مدافع حرم به نتیجه عالی خود رسید.

به گفته وی؛ آنچه موجب برهم خوردن نقشه پلید استکبار جهانی شد روحیه اخلاص، کار جهادی و فداکاری این شهید بزرگوار بود اظهار کرد: این روحیه و فداکاری در قالب «مکتب حاج قاسم» تجلی یافت.

فلاح متذکر شد: به مناسبت بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار دلها، بیش از 40 عنوان و فعالیت فرهنگی و هنری توسط این اداره و نیز کانون‌های فرهنگی هنری استان سمنان برنامه‌ریزی و در حال اجرا است.

انتهای پیام
captcha