برگزاری وبینار علمی «مکتب شهید سلیمانی» در تبریز
کد خبر: 3944953
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

برگزاری وبینار علمی «مکتب شهید سلیمانی» در تبریز

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان‌شرقی، گفت: وبینار علمی «مکتب شهید سلیمانی» در راستای تبیین مکتب این سردار شهید، یک‌شنبه 14 دی‌، در تبریز برگزار می‌شود.

برگزاری وبینار علمی «مکتب شهید سلیمانی» در تبریزمسلم اورنگی، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از برگزاری وبینار علمی «مکتب شهید سلیمانی» در راستای تبیین مکتب این سردار شهید، در تبریز خبر داد و اظهار کرد: این وبینار علمی، یک‌شنبه ۱۴ دی‌ از ساعت ۹ صبح در محل حسینه گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار خواهد شد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب، این شهید بزرگوار را به عنوان یک مکتب و چهره بین‌المللی مقاومت معرفی کردند و در دیدار با خانواده محترم این شهید نیز به نقش مردم آذربایجان و تبریز نیز تأکید بسیار و ویژه‌ای داشتند.

اورنگی، ادامه داد: با عنایت به الطاف و سخنان خود سردار شهید نسبت به شهدای لشکر عاشورا، به ویژه شهید مهدی باکری، شهید تجلایی و شهید یاغچیان که همه این‌ها نشان از توجه خاص و محبت ویژه این سردار شهید و بزرگوار نسبت به این خطه از ایران اسلامی دارد، بنابراین در راستای تبیین و عمق بخشی به فرهنگ شهید پروری و حماسه‌سازی مردم آذربایجان، با رعایت اصول بهداشتی در ایام بیماری کرونا این وبینار ملی برگزار می‌شود.

دبیر علمی وبینار مکتب شهید سلیمانی، افزود: امیدواریم در راستای برگزاری این وبینار علمی، با عطر آگین شدن فضای جامعه برای عموم مردم به ویژه نسل جوان، بتوانیم از زوایای مختلف علمی، فرهنگی، هنری، حماسی و نظامی نقش آن سردار شهید را در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، حماسه مقاومت در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سرزمین‌های عراق، سوریه و لبنان و سایر کشورهای اسلامی معرفی کنیم.

وی گفت: سخنرانان این مراسم سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، زینب سلیمانی فرزند این شهید گرانقدر، حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا و دیگر سخنرانان علمی خواهد بود و در این مراسم از دانشنامه سپهبد شهید سردار سلیمانی که از سوی اساتید و پژوهشگران استان تهیه شده، رونمایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha