مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست
کد خبر: 3943994
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱

مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست

فرمانده نیروی انتظامی ممسنی با بیان اینكه پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در برخی از زمینه‌ها، مأموریت پلیس هم راستا با مأموریت‌های بهزیستی است، گفت: در راستای کاهش این موارد باید با هم‌افزایی بیشتر با آن مجموعه بتوانیم به نتایج بهتری برسیم.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد نیکبخت، فرمانده انتظامی ممسنی امروز، 8 دی‌ماه در نشست تعاملی با رئیس اداره بهزیستی این شهرستان گفت: در دنیای امروز به سبب پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد افزایش خطرات و آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه هستیم که سطح وسیعی از زندگی روزمره و روابط اجتماعی را تحت تأثیر قرار داده و خطرات جدی جدیدی را پیش روی خانواده‌ها قرار داده است.

وی افزود: در راستای پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در برخی از زمینه‌ها، مأموریت پلیس هم راستا با مأموریت‌های بهزیستی است، لذا در راستای کاهش این موارد باید با هم‌افزایی بیشتر با آن مجموعه بتوانیم به نتایج بهتری برسیم.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی بیان كرد: در برنامه‌های مأموریتی نیروی انتظامی، ما پیشگیری را مقدم می‌دانیم و در این راه ارتباط فعال خود را با نهادهای اجتماعی حفظ خواهیم كرد.

در ادامه این نشست مهین تاج كراری، رئیس اداره بهزیستی ممسنی ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده و کارکنان انتظامی این شهرستان در برقراری نظم و امنیت پایدار و تعامل تنگاتنگ با این محموعه گفت: بهترین ابزار برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ایجاد اشتغال برای قشر جوان است؛ چرا که بیشترین خطرات متوجه این گروه در جامعه است.

وی به گسترش تعاملات نیروی انتظامی با بهزیستی تأکید کرد و افزود: شناخت علمی معضلات اجتماعی و بررسی علل و عوامل آن و ارائه راه حل مناسب، از اقدامات مشترک در جهت ایجاد امنیت اجتماعی محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha