جمع‌آوری صدقات خانگی با دستگاه‌های کارت‌خوان در گلستان
کد خبر: 3939627
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵

جمع‌آوری صدقات خانگی با دستگاه‌های کارت‌خوان در گلستان

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صدقات مردم گلستانی با دستگاه‌های کارت‌خوان سیار کمیته امداد جمع آوری می‌شود.

جمع‌آوری صدقات خانگی با دستگاه‌های کارت‌خوان در گلستان

عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، اظهار کرد: همکاران جمع‌آوری صندوق صدقات خانگی در کمیته امداد استان با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از روش جدید الکترونیکی برای تسریع در جمع‌آوری صدقات خانگی استفاده می‌کنند.

بابایی افزود: در ایام شیوع ویروس کرونا، روش های تخلیه صندوق‌های صدقات متفاوت از گذشته با بهره‌مندی از دستگاه‌های اندرویدی و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از سوی همکاران امدادگر این نهاد برای دستگیری از نیازمندان و مددجویان جمع آوری می‌شود.

وی افزود: مردم نوعدوست استان گلستان در ۸ ماه سال جاری بیش از ۴ میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان صدقه برای کمک به محرومان و مستمندان پرداخت کرده‌اند که علی‌رغم شرایط اقتصادی کنونی در کشور ، شاهد رشد ۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان، ادامه داد: همچنین در سال جاری تاکنون مردم نیکوکار استان، مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان صدقه خود را به مراکز نیکوکاری تحت نظارت این نهاد پرداخت کرده‌اند تا برای گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان همان محله هزینه شود.

بابایی با اشاره به سرفصل‌های مصرفی صدقات جمع‌آوری شده برای مددجویان کمیته امداد گفت: صدقات جمع‌آوری شده در بخش‌های تأمین جهیزیه نوعروسان، درمان بیماران، تهیه اقلام ضروری، کمک هزینه تحصیلی و تعمیرات و ساخت مسکن مددجویان مصرف می‌شود.

وی با قدردانی از کمک‌های خیرخواهانه هم استانی‌ها، اظهار کرد: علاقه‌مندان به مشارکت در کارهای خداپسندانه می‌توانند با استفاده از روش‌های نوین و شماره‌گیری کد دستوری #۰۱۷*۸۸۷۷*  کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند.



انتهای پیام
captcha