فعالیت‌های مراکز قرآنی سدی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است
کد خبر: 3939359
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷

فعالیت‌های مراکز قرآنی سدی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان ضمن تقدیر از فعالیت‌های مؤسسات قرآنی در تهیه ماسک و بسته‌های حمایتی در ایام کرونا، گفت: فعالیت های قرآنی و فرهنگی سدی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است.

فعالیت های قرآنی و فرهنگی سدی در برابر تهاجم فرهنگی  دشمنان است

حجت‌الاسلام حسن نیشابوری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، ضمن تقدیر از فعالیت‌های مؤسسات قرآنی در تهیه ماسک و بسته‌های حمایتی در ایام کرونا، گفت: فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی سدی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است.

وی با اشاره به نقش فرهنگ در جامعه، اظهار کرد: اقتصاد و فرهنگ از مقولات مهم محسوب می‌شود اما نقش فرهنگ از اقتصاد پر رنگ‌تر است.

نیشابوری به ظرفیت بالای مؤسسات قرآنی در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: باید راهکارهای مختلف برای افزایش ظرفیت‌های فرهنگی در منطقه ایجاد کرد که منجر به آفریدن چشمه‌ای برای فعالیت‌های قرآنی شود. در شرایط کنونی که همه مراکز فرهنگی و مؤسسات قرآن تعطیل است باید از ظرفیت فضای مجازی برای انتقال ارزش‌های اسلامی استفاده کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان، گفت: در این شرایط که همه هجمه دشمن به مسائل فرهنگی است، نقش فعالیت‌های قرآن باید پررنگ باشد و این در حالی است که فعالیت‌ها سدی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن هستند. بسیاری از مراکز و مؤسسات قرآن در این ایام به صورت مجازی با قرآن آموزان در ارتباط هستند و به آنها خدمات می‌دهند.



انتهای پیام
captcha