اجرای رزمایش «اصل سلامت» در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3938727
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳

اجرای رزمایش «اصل سلامت» در آذربایجان‌غربی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در آذربایجان‌غربی از اجرای رزمایش «اصل سلامت» با محوریت توزیع بسته‌های بهداشتی در سطح استان خبر داد.

اجرای رزمایش «اصل سلامت» در آذربایجان‌غربیرضا عزتی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به برگزاری رزمایش «اصل سلامت» در سطح استان اظهار کرد: در قالب این رزمایش بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی افزود: تاکنون ۳۰ هزار بسته بهداشتی در میان جامعه هدف استان توزیع شده است که با تأمین اعتبار توزیع این بسته‌ها ادامه خواهد داشت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در کنار توزیع اقلام بهداشتی توزیع بسته‌های معیشتی نیز در دستور کار است، ادامه داد: تاکنون در طرح اجرای رزمایش «همدلی و احسان» این ستاد ۱۵۱ هزار بسته معیشتی در استان توزیع کرده است.

وی با بیان اینکه مرحله چهارم رزمایش «همدلی و احسان» نیز به زودی در استان اجرا می‌شود، تصریح کرد: در این مرحله نیز ۳۰ هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود که ارزش ریالی هر یک از بسته‌ها پنج میلیون ریال است.

عزتی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح‌ها نیاز به نیروی انسانی است، خاطرنشان کرد: ۱۸۰ گروه جهادی استان برای همین منظور برای کمک به نیازمندان با ستاد همکاری می‌کنند که کار شناسایی، بسته‌های بندی و توزیع اقلام غذایی و بهداشتی را برعهده دارند.

انتهای پیام
captcha