اجرای طرح «همکلاسی مهربان» در گلستان
کد خبر: 3938448
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

اجرای طرح «همکلاسی مهربان» در گلستان

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه گلستان از اجرای پویش «همکلاسی مهربان» در استان با توزیع 10 هزار بسته حمایتی میان دانش آموزان محروم خبر داد.

طرح

سرهنگ پاسدار محمود علیخانی، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان گلستان در گفت‌وگو با ایکنا با بیان اینکه دانش‌آموزان در رزمایش کمک مؤمنانه خوش درخشیدند، اظهار کرد: مرحله جدید رزمایش کمک مؤمنانه سازمان بسیج دانش‌آموزی استان در قالب پویش «همکلاسی مهربان» و به همراه توزیع پوشاک بین دانش آموزان نیازمند آغاز شد.

وی با اشاره به وجود 150 سرگروه دانش‌آموزی در استان گفت:  این گروه‌ها از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، همگام با سایر اقشار اقدامات خوبی در زمینه کمک‌های مؤمنانه انجام دادند. تهیه و توزیع ماسک، بسته‌های معیشتی، اجرای طرح قلک کریمانه  با پیشگامی دانش‌آموزان اجرا شد.

علیخانی افزود: پویش همکلاسی مهربان نیز با همکاری آموزش و پرورش در چند مرحله اجرایی شده است. در این مرحله 6 هزار بسته پوشاک و 4 هزار بسته لوازم تحریر در سراسر استان بین دانش‌آموزان مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: طرح «یک کاسب یک دانش آموز» نیز از جمله طرح‌هایی است که برای حمایت از دانش‌آموزان کم بضاعت و نیازمند و با مشارکت بسیج اصناف در حال انجام است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان گلستان، ادامه داد: در این طرح بسیج دانش‌آموزی حلقه اتصال دانش‌آموزان نیازمند با کاسبان هستند تا بخشی از نیازمندی‌های آنان از جمله پوشاک، لوازم‌ تحریر و غیره با کمک آنان فراهم شود.

وی در پایان گفت: «نذر هوشمند» نیز با مشارکت دانش‌آموزان بسیجی در حال انجام است تا با جمع‌آوری کمک‌های آنان برای دانش‌آموزانی که از تجهیزات هوشمند برای آموزش مجازی محروم هستند، تبلت خریداری شود.



انتهای پیام
captcha