جشنواره تولیدات رسانه‌ای «نهم ربیع‌الاول» در اسدآباد برگزار می‌شود
کد خبر: 3930926
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶

جشنواره تولیدات رسانه‌ای «نهم ربیع‌الاول» در اسدآباد برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد خبر داد: نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای به مناسبت گرامیداشت سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) در این شهرستان برگزار می‌شود.

جشنواره تولیدات رسانه‌ای «نهم ربیع‌الاول» در اسدآباد برگزار می‌شودحجت‌الاسلام روح‌الله رستمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای به مناسبت گرامیداشت سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) و با عنوان «نهم ربیع‌الاول» در این شهرستان خبر داد.
وی افزود: محورهای جشنواره در قالب داستان‌های کوتاه، عکاسی، پوستر، عکس نوشته، نماهنگ، کلیپ و نقاشی کودکان است که به منظور مورد توجه قرار گرفتن این روز مهم و مطالعه موضوعاتی درباره مسئله غیبت امام عصر (عج) برگزار می‌شود.
رستمی خاطرنشان کرد: موضوعات این جشنواره در مورد غیبت صغری و کبری، وظایف منتظران در زمان غیبت، زندگانی امام عصر (عج)، آیات و احادیث مهدوی و اعتقاد به موعود منجی عالم بشریت است.
وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود استقبال خوبی از این جشنواره صورت بگیرد، یادآور شد: شرکت کنندگان تا 8 آبان‌ماه جهت ارسال آثار خود فرصت دارند و در نهایت در روز ۱۳ آبان هم‌زمان با سالروز ولات حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) با اهدای جوایز ارزنده‌ از نفرات برتر تقدیر می‌شود.

جشنواره تولیدات رسانه‌ای «نهم ربیع‌الاول» در اسدآباد برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha