رسانه نقش مهمی در تقابل جنگ روانی دشمن دارد
کد خبر: 3930283
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹

رسانه نقش مهمی در تقابل جنگ روانی دشمن دارد

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات استان گفت: رسانه نقش مهمی در گفتمان‌سازی و جریان‌سازی هوشمندانه در تقابل با عملیات‌های جنگ روانی دشمن و بسط و تعمیق ارزش‌ها دارد.

رسانه نقش مهمی در تقابل جنگ روانی دشمن داردبه گزارش ایکنا‌ از گلستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، حجت‌الاسلام رضا دیلمی، صبح امروز 29 مهر در جمع کارشناسان روابط عمومی این اداره بیان کرد: رسانه از ابزارهای مهم تحقق هژمونی نظام‌های سیاسی محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: نظام سلطه و استکباری می‌کوشد با ایجاد یک جنگ تمام عیار ادراکی و شناختی به هویت و ساختار فرهنگی و نظام محاسباتی کشورهای دیگر از جمله نظام اسلامی ایران ضربه بزند.

وی بیان کرد: بر این اساس و در این نبرد تمدنی توجه به ساختار منظومه گفتمانی جامعه اسلامی و عمق بخشی به باورهای دینی و فرهنگی بسیار حائز اهمیت است.

دیلمی گفت: رسانه به‌عنوان یک ابزار مهم عمومی و همگانی نقش مهمی در گفتمان‌سازی و جریان‌سازی هوشمندانه در تقابل با عملیات‌های جنگ روانی دشمن و بسط و تعمیق ارزش‌ها دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به رسالت خطیر سازمان تبلیغات اسلامی بالندگی، پویایی و تبیین فاخر ارزش‌های بی بدیل دینی و قرآنی، دشمن‌شناسی، تبلیغ، دفاع عمومی مردم و جهت‌دهی گفتمانی به‌ویژه در حوزه رسانه و مدیریت فضای حقیقی و مجازی مورد انتظار است.

انتهای پیام
captcha