توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خرم‎آباد
کد خبر: 3918930
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۵

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خرم‎آباد

فرمانده سپاه خرم‎آباد از توزیع دو هزار بسته کمک معیشتی بین آسیب‌دیدگان ناشی‎از کرونا در قالب رزمایش «مواسات حسینی» در دهه اول محرم خبرداد و گفت: این رزمایش‌ هفتم ماه محرم اجرا می‌شود.

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خرم‎آبادماشاالله بازگیر، فرمانده سپاه ناحیه خرم‎آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به شیوع کروناویروس و لزوم حمایت از آسیب‎دیدگان ناشی از این بیماری، گفت: بعد از شیوع کروناویروس سپاه خرم‎آباد نیز همگام با سایر ارگان‌ها و نهادها تلاش خود را در کمک به نیازمندان و آسیب‎دیدگان ناشی از کروناویروس به‌کار گرفت.

وی از برگزاری رزمایش مواسات حسینی در دهه اول محرم خبرداد و افزود: این مرحله از رزمایش‌ مواسات و کمک مؤمنانه هفتم ماه محرم با توزیع دو هزار بسته کمک معیشتی بین آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا اجرا می‌شود.

بازگیر با بیان این‌که این رزمایش مواسات حسینی با مشارکت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه خرم‌آباد اجرا می‌شود، ادامه داد: آماده‌سازی و بسته‌بندی اقلام خوراکی در مکان حسینیه عاشقان ثارالله سپاه ناحیه خرم‎آباد انجام می‎گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با بیان این‌که رزمایش‌های مواسات و کمک مؤمنانه ملت ایران در ایام شیوع کروناویروس به‌عنوان یک فرهنگ ناب و پسندیده برای آیندگان الگو می‌شود، اضافه کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، مردم، مسئولین و کادر درمان جلوه‌هایی از فداکاری و نوع‌دوستی ایرانیان به نمایش درآمد.

وی گفت: با همکاری اتاق بازرگانی لرستان تعداد ۹۰۰ کارت هدیه ۲۶۰ هزار تومانی به کارگران شناسایی شده در شرکت‌ها و کارخانه‌ها که اوضاع معیشتی آن‌ها نامناسب بوده، اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha