مرحله اول رزمایش کمک‌های مؤمنانه همزمان با دهه امامت و ولایت اجرا می‌شود
کد خبر: 3913630
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
زمانی:

مرحله اول رزمایش کمک‌های مؤمنانه همزمان با دهه امامت و ولایت اجرا می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مرحله اول رزمایش کمک‌های مؤمنانه در استان کرمان همزمان با دهه امامت و ولایت اجرا می‌شود.


به گزارش ایکنا از کرمان، سرهنگ محمد زمانی معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان امروز پنجشنبه، 9 مردادماه در شورای اداری استان کرمان گفت: مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه در استان کرمان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج این مرحله از اجرای طرح را کلید زده است افزود: مرحله اول رزمایش کمک‌های مؤمنانه در استان کرمان همزمان با دهه امامت و ولایت اجرا می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان از اجرای مرحله دوم و سوم این رزمایش همزمان با دهه اول ماه محرم و دهه آخر ماه صفر در استان کرمان خبر داد و بیان کرد: در این مرحله قرارگاه امام حسن مجتبی در استان کرمان راه‌اندازی شده و تمام نهادهای حمایتی عضو آن هستند.

وی با بیان اینکه این قرارگاه‌ها در شهرستان‌ها نیز تشکیل شده و فرمانداران مسئول قرارگاه بوده و دبیری این قرارگاه با سپاه است تصریح کرد: در استان کرمان مرحله اول این رزمایش در 15 مرداد ماه در مصلی آغاز می‌شود.

زمانی با اشاره به اینکه تا روز گذشته مبلغ بسیار خوبی برای کمک به مردم جمع‌آوری شده است اظهارکرد: کارت هدیه و بیش از 17 هزار بسته معیشتی و سایر اقلام تاکنون کمک شده و جمع‌آوری این کمک‌ها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پویش نذر قربانی در استان کرمان توسط سپاه ثارالله و به یاد سردار دل‌ها راه‌اندازی شده است تأکید کرد: 920 رأس گوسفند تا شب گذشته جمع‌آوری شده که در این طرح قربانی می‌شوند و گوشت این قربانی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha