ترویج فرهنگ قرآنی به کاهش تخلفات کمک می‌کند
کد خبر: 3912721
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸

ترویج فرهنگ قرآنی به کاهش تخلفات کمک می‌کند

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج گفت: ترویج فرهنگ قرآنی در ادارات شهرداری کرج می‌تواند بستری برای کاهش تخلفات مالی و اداری باشد، چرا که اساسا پیام‌های قرآن بر دوری از زشتی‌ها و بدی ها استوار است.

ترویج فرهنگ قرآنی به کاهش تخلفات کمک می‌کند

منصور وحیدی، رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج، در گفت وگو با ایکنا از البرز، گفت: شوراهای قرآنی در سطح مناطق 10 گانه فعال شده و اقداماتی را در راستای مانوس شدن کارکنان محترم با آیات وحی در دستور کار قرار دهند.
وی با بیان اینکه انس با قرآن به ویژه در فضای خدمت به مردم آثار بسیار مبارکی دارد، افزود: چنانچه فرهنگ شروع روزی کاری با قرائت یک صفحه از کلام الهی را در خانواده مدیریت شهری کرج نهادینه کنیم، بی شک کارکنان محترم با آرامش و روحیه بهتری به ماموریت‌های محوله رسیدگی می کنند و رضایت اربابان رجوع از مدیریت شهری نیز افزایش می‌یابد.
وحیدی تصریح کرد: شوراهای قرآنی می توانند امتیازات خوبی را برای حفظ جزء هایی از قرآن کریم توسط پرسنل لحاظ نمایند که الحمدلله تعدادی از کارکنان محترم در زمینه های مختلف قرآنی صاحب مقام‌های استانی و کشوری هستند و به وجود این عزیزان افتخار می‌کنیم، قرآن کتاب راهنمایی و مسیر درست زیستن است و هر که با آن مأنوس شود، از انحراف و خطا در امان می‌ماند.
این عضو شورای شهر اظهار کرد: ترویج فرهنگ قرآنی در ادارات شهرداری کرج می‌تواند بستری برای کاهش تخلفات مالی و اداری باشد، چرا که اساساً پیام‌های قرآن بر دوری از زشتی‌ها و بدی‌ها استوار است و اگر آموزه های قرآنی در محورهای خدمت به مردم، دوری از گناهان، عفاف و حجاب و مواردی از این قبیل در قالب های فرهنگی و هنری و مسابقات در اختیار پرسنل محترم قرار گیرد، شاهد برکات آن خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha