تحصیل ۸ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز گلستانی در مدارس شاهد
کد خبر: 3912397
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹

تحصیل ۸ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز گلستانی در مدارس شاهد

رئیس اداره شاهد و ایثارگران آموزش‌وپرورش گلستان گفت: هشت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در این استان در مدارس شاهد تحصیل می‌کنند.

تحصیل ۸ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز گلستانی در مدارس شاهد

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش استان، محمدرضا رهنمای، رئیس اداره شاهد و ایثار گران آموزش و پرورش استان در گفت‌وگویی بیان کرد: متقاضیان ثبت نام در مدارس شاهد در سراسر کشور برای پیش ثبت نام به سامانه سجا مراجعه کرده و در این سامانه اطلاعات مورد نیاز از قبیل رتبه‌های علمی، کار‌های فرهنگی و موضوعات ایثارگری را تکمیل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون مهلت ثبت نام از متقاضیان به پایان رسیده است، ادامه داد: پس از این ثبت نام نسبت به راستی‌آزمایی اطلاعات بارگذاری شده از سوی مدارس شاهد اقدام و مدارک با اطلاعات ثبت شده تطبیق داده می‌شود.

رهنمای گفت: نتایج ثبت نام برای دوره ابتدایی تا چهارم مرداد و دوره متوسطه اول و دوم تا 6 مرداد اعلام خواهد شد. 33 مدرسه شاهد در استان وجود دارد و 8 هزار و 500 دانش‌آموز در سطح استان در مدارس شاهد تحصیل می‌کنند.

رئیس اداره شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش گلستان افزود: یک هزار و 53 دانش‌آموز در پایه اول ابتدایی، یک هزار و 914 دانش‌آموز در پایه هفتم و یک هزار و 917 دانش‌آموز در پایه دهم متقاضی ورود به مدرسه شاهد هستند.

رهنمای بیان کرد: در صورت جابه‌جایی دانش‌آموزان میان پایه از یکم تا دهم مرداد نیز فرصت برای ثبت نام از متقاضیان میان پایه در مدارس شاهد در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha