اجرای 57 پروژه زیرساختی و حیاتی در زنجان
کد خبر: 3912136
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸

اجرای 57 پروژه زیرساختی و حیاتی در زنجان

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: ۵۷ پروژه زیرساختی و حیاتی در بخش عمران و زیرساخت اجرا می‌شود و مشکل آب 90 درصد روستاها برطرف خواهد شد.

اجرای 57 پروژه زیرساختی و حیاتی در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، فرشاد پیری، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، 2 مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فعالیت قرارگاه پیشرفت وآبادانی در پنج محور فرهنگی و اجتماعی، سلامت، اشتغال و معیشت، تعلیم و تربیت و عمران و زیرساخت تعریف شده که این فعالیت‌ها در سه دهستان قره پشتلو زنجان، شیوانات خدابنده و اوریاد ماهنشان انجام می‌شود.

وی کلاس‌های آموزشی، بازاریابی، ایجاد اشتغال، خدمات‌رسانی و افزایش بهره‌وری در روستاها را از از نمونه‌های اجرا شده در بخش اشتغال برشمرد و گفت: رویکرد ما توسعه اشتغال خرد و توانمندسازی مردم برای مشاغل خانگی است.

این مسئول با اشاره به اجرای ۵۷ پروژه زیرساختی و حیاتی در بخش عمران و زیرساخت تصریح کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان حمایت از دانش‌آموزان کم‌بضاعت و بی‌بضاعت و کمک به دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در حوزه تعلیم و تربیت در دستور کار خود قرار داده است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان از حل مشکل ۹۰ درصد روستاهای تحت پوشش قرارگاه تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: این مهم با همکاری اداره آب و فاضلاب استان و کمک‌های مردمی به مرحله اجرا درآمده است.

وی به فعالیت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان در بحث سلامت و فرهنگی - اجتماعی اشاره و ابراز کرد: تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی، معیشتی، ذبح قربانی و توزیع در بین نیازمندان و آموزش، چهره به چهره از اهم فعالیت‌ها در حوزه سلامت و استقرار ۱۸روحانی در روستاهای محروم جهت حل مشکلات روستائیان  و … ‌از فعالیت‌های اجرا شده است.

انتهای پیام
captcha