۴۰ هزار بسته پروتئینی بین نیازمندان لرستان توزیع می‎‏شود
کد خبر: 3911902
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
در مرحله دوم رزمایش «همدلی و احسان»؛

۴۰ هزار بسته پروتئینی بین نیازمندان لرستان توزیع می‎‏شود

رئیس شعبه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان از آغاز مرحله دوم رزمایش «همدلی و احسان» در استان خبر داد و گفت: در این مرحله ۴۰ هزار بسته پروتئینی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

۴۰ هزار بسته پروتئینی بین نیازمندان لرستان توزیع می‎‏شودبه گزارش ایکنا از لرستان، کوروش خسروی، رئیس شعبه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان امروز، یکم مردادماه در جمع خبرنگاران از آغاز مرحله دوم رزمایش «همدلی و احسان» در استان خبر داد و گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی‌ بر مواسات و کمک مؤمنانه مرحله دوم این کمک‌ها را در لرستان اجرا می‌کند.

وی با بیان این‌که در ادامه رزمایش همدلی و احسان، ۴۰ هزار بسته پروتئینی به مردم لرستان اهدا می‌شود، افزود: مقدمات این رزمایش انجام و جامعه هدف این کمک‌ها نیز شناسایی شده است.

رئیس شعبه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با بیان این‌که این بسته‌ها با کمک گروه‌های جهادی توزیع خواهد شد، ادامه داد: در مرحله نخست رزمایش همدلی و احسان از طریق ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ۲۵ هزار بسته مواد غذایی در لرستان توزیع شد.

خسروی اضافه کرد: با توجه به شیوع کرونا، بخشی از جامعه ما از لحاظ معیشتی به مشکل خورد که خوشبختانه خیران زیادی پای کار آمده‌اند و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز فعالیت‌های در خور تحسینی در سراسر کشور داشت.

انتهای پیام
captcha