از ظرفیت اهل قلم برای کرامات شهدا استفاده شود
کد خبر: 3911550
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

از ظرفیت اهل قلم برای کرامات شهدا استفاده شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جمع‌آوری کرامات شهدا با استفاده از ابزارهای امروزی کار مشکلی نیست، گفت: لازم است شرایطی فراهم‌ شود که اهل قلم به جمع‌آوری کرامات شهدا بپردازند.

از ظرفیت اهل برای کرامات شهدا استفاده شودبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام سید علیرضا عبادی، امروز 30 تیر در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: وظیفه ما این است در پیچ و خم مشکلات زندگی ایثارگران را فراموش نکنیم.

وی اظهار کرد: اگرچه شهدا حضور فیزیکی ندارند اما حضور معنوی دارند و اهداف والای شهدا خدایی بوده که باید ادامه یابد. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: گرفتن حق مظلوم و کوتاه کردن دست ظالم از فلسفه زندگی  انبیاء بوده است.

عبادی با بیان اینکه شهدا جامعه بشری را از قید و بندهای فساد آزاد می‌کنند، افزود: اجرای عدالت فلسفه بعثت انبیاء بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه انقلاب امانت شهدا بوده که همه ما در برابر آن مسئول هستیم، اظهار کرد: کرامات دلیل بر حقانیت راه انبیا بوده که ایثارگران، جانبازان و شهدا به دنبال آن رفته‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: کرامات شهدا به صورت جامع مکتوب نشده که اگر این امر انجام شود برای نسل‌های آینده به عنوان علامت و نشانه راه خواهد بود.

عبادی یادآور شد: باید شرایطی فراهم‌ شود که اهل قلم به جمع‌آوری کرامات شهدا بپردازند که این امر برای نسل آیندذه بسیار مفید خواهد بود.

انتهای پیام
captcha