دشمنان به دنبال مخدوش کردن ارزش‌های نظام اسلامی هستند
کد خبر: 3910844
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
حجت‌الاسلام نکونام:

دشمنان به دنبال مخدوش کردن ارزش‌های نظام اسلامی هستند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال مخدوش کردن ارزش‌های نظام اسلامی هستند، گفت: اگر در رفع مشکلات فرهنگی جامعه کوتاهی کنیم شاهد شکست فرهنگی در برابر دشمنان اسلام و انقلاب خواهیم بود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری، شامگاه گذشته 25 تیرماه در شورای فرهنگ عمومی استان، با اشاره به مشکلات اخیر فرهنگی استان در زمینه‌های عفاف و حجاب و گردشگری، گفت: متأسفانه اخیراً شاهد یک سری ناهنجاری فرهنگی در مناطق گردشگری استان بودیم که باید برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی شود.

وی به تلاش دشمن برای گسترش بی‌بندوباری در جامعه اشاره کرد و افزود: مردم و مسئولان باید نسبت به ناهنجاری‌های فرهنگی با حساسیت برخورد کنند تا آسیب‌های این حوزه رنگ ببازد.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه رواج فسادهایی مانند بی‌حجابی و بی‌بند و باری هرچند از روی غفلت باشد یا عمدی، بسیار ناراحت‌کننده است، اظهار کرد: اکنون این مشکلات به یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های اهل ایمان و خانواده‌های شهدا تبدیل شده است که لازم است سریعاً برطرف شود.

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه دشمنان به دنبال مخدوش کردن ارزش‌های نظام اسلامی هستند، تصریح کرد: اگر در رفع مشکلات فرهنگی جامعه کوتاهی کنیم شاهد شکست فرهنگی در برابر دشمنان اسلام و انقلاب خواهیم بود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری همه دستگاه‌ها و مسئولان را در مقابله با ناهنجاری‌های فرهنگی مسئول خواند و ادامه داد: دستگاه‌ها و نهادها باید با همکاری و هم‌افزایی برای رفع این مشکلات بسیج شوند.

امام جمعه شهرکرد بر نقش پررنگ فعالان فرهنگی و مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد و گفت: همه کمبودها اعم از لباس‌های مذهبی و البسه ویژه عفاف و حجاب با همکاری اصناف استان تهیه شود.

انتهای پیام
captcha