آغاز گام چهارم رزمایش بزرگ «کمک مومنانه» در اردبیل
کد خبر: 3900086
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰

آغاز گام چهارم رزمایش بزرگ «کمک مومنانه» در اردبیل

گام چهارم از مرحله اول رزمایش بزرگ مردمی و همدلی «کمک مومنانه» در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری، در اردبیل آغاز شد.

آغاز گام چهارم رزمایش بزرگ «کمک مومنانه» در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ حسن دهقانی‌نیا، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل، ۳۰ اردیبهشت‌ماه در رزمایش کمک مومنانه در اردبیل، اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری گام چهارم از مرحله اول رزمایش بزرگ مردمی و همدلی کمک مومنانه در اردبیل آغاز شد.
وی از توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان جامعه خبر داد و افزود: در گام چهارم از مرحله اول این رزمایش بزرگ ۳ هزار بسته کمک معیشتی با اقلام غذایی در بین اقشار نیازمند و محروم سطح شهرستان اردبیل به همت نیرو‌های جهادی توزیع شد.
دهقانی ارزش هر بسته معیشتی را ۳۰۰ هزار تومان دانست و تصریح کرد: بسته‌های معیشتی حاوی اقلام غذایی و خوراکی همچون روغن، برنج، رب گوجه فرنگی، لوبیا، نخود، ماکارونی و گوشت مرغ هستند که در مجموع به ارزش ۳۰۰ هزار تومان است.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل با اشاره تداوم رزمایش همدلی کمک مومنانه در اردبیل بیان کرد: تا الان ۱۱ هزار بسته غذایی توزیع شده و تا عید فطر ۱۴ هزار بسته دیگر نیز در بین نیازمندان شهرستان اردبیل توزیع خواهد شد.
وی در ادامه اظهار کرد: در دوران کرونا برخی از اقشار جامعه کسب و کارشان به علت شیوع این بیماری منحوس تعطیل و یا دچار ضرر و زیان شده است که تلاش می‌کنیم با حفظ کرامت و آبروی این اشخاص بسته‌های معیشتی به دست آنان برسد.

انتهای پیام
captcha