توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی در کردستان
کد خبر: 3899514
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲

توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی در کردستان

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در استان کردستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان دیروز، 27 اردیبهشت‌ ماه در حاشیه آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در سالن آزادی سنندج اظهار کرد: به فضل الهی و در ایام پرفیض ماه مبارک رمضان شاهد توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین خانوارهای نیازمند کردستانی بودیم.

وی با اشاره به اینکه این بسته‌ها شامل ۷ هزار و ۵۰۰ بسته غذایی و ۵ هزار و ۵۰۰ بسته اقلام بهداشتی است، افزود: در مجموع برای این بسته‌ها بیش از ۲ میلیارد و ۳۷۲ میلیون تومان هزینه شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از اجرای مراحل بعدی این رزمایش طی روزهای آتی با توزیع اقلام غذایی و معیشتی خبر داد و بیان کرد: در این  رزمایش بزرگ سخاوت مردم کردستان را بیش از گذشته شاهد بودیم.

وی اعلام کرد: یکی از مهم‌ترین تدابیر در نظام و انقلاب ما این است که کسانی که توانایی دارند به کمک نیازمندان بشتابند که در این روزها شاهد تحقق این  امر مهم در سطحی بسیار بالایی بودیم. این طرح به صورت همزمان در کل استان در حال برگزاری است که امیدواریم بتوانیم کمک‌های بیشتری را به دست مردم برسانیم.

حسینی در ادامه به اهدای ۵۵ جهیزیه به نوعروسان نیازمند در شهرستان‌های سنندج و مریوان اشاره و عنوان کرد: امروز با اهدای این حهیزیه‌ها سهمیه ۵۰۰ جهیزیه استان در سال ۹۸ تکمیل می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: در مجموع برای این تعداد جهیزیه سه میلیارد تومان هزینه شده است که شامل ۱۰ قلم کالای مورد نیاز زوج‌های جوان است.

انتهای پیام
captcha