آغاز به کار بنیاد عفاف و حجاب در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3898863
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶

آغاز به کار بنیاد عفاف و حجاب در آذربایجان‌غربی

دبیر اجرایی بنیاد عفاف و حجاب آذربایجان‌غربی گفت: این بنیاد از چند روز پیش فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و با ترسیم نقشه راه‌ به زودی در سایر شهرستان‌های استان شعبات این بنیاد نیز راه‌اندازی خواهد شد.

آغاز به کار بنیاد عفاف و حجاب در آذربایجان‌غربیحجت‌الاسلام علی قنبری، دبیر اجرایی بنیاد عفاف و حجاب آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان‌غربی در ارتباط با راه‌اندازی این بنیاد در روزهای اخیر اظهار کرد: پس از ترسیم نقشه راه بنیاد سعی می‌شود شعبات آن در سایر شهرستا‌ن‌های استان نیز راه‌اندازی شود که در چهار شهرستان پرجمعیت از جمله خوی و مهاباد در اولویت قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه رعایت عفاف و حجاب یکی از توصیه‌های مهم اسلام است، افزود: در بنیاد عفاف و حجاب تلاش می‌شود تا با بهره‌گیری از روش‌های ابتکاری جامعه را به رعایت حجاب تشویق کرد تا در نهایت این امر در کشور نهادینه شود.

دبیر اجرایی بنیاد عفاف و حجاب آذربایجان‌غربی ادامه داد: حجاب یکی از ارزش‌های مهم اسلامی است که در فرهنگ ایرانی و اسلامی از جایگاه بالایی برخوردار است که دشمنان با جنگ نرم در نظر دارند رعایت این امر اسلامی را در جامعه ایرانی کم‌رنگ کنند.

وی با بیان اینکه بنیاد عفاف و حجاب یک تشکل مردمی است، تصریح کرد: امروزه تشکل‌های مردمی در حل بسیاری از موضوعات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نقش اساسی دارند و این بنیاد نیز بی‌شک با فعالیت در کنار دستگاه‌های فرهنگی استان می‌تواند به اهداف تعیین شده دست یابد.

انتهای پیام
captcha