بهبود وضعیت معیشتی اقشار کم برخوردار، هدف اصلی برگزاری رزمایش‌های رمضان است
کد خبر: 3896272
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
استاندار خراسان‌جنوبی:

بهبود وضعیت معیشتی اقشار کم برخوردار، هدف اصلی برگزاری رزمایش‌های رمضان است

معتمدیان، هدف مهم در اجرای رزمایش‌های کمک مؤمنانه، مواسات و رزمایش مهربانی که تا پایان ماه مبارک رمضان همچنان ادامه دارد، بهبود وضعیت معیشتی اقشار کم برخوردار استان است.

بهبود وضعیت معیشتی اقشار کم برخوردار، هدف اصلی برگزاری رزمایش‌های رمضان استبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، محمدصادق معتمدیان، در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان در مورد مسائل مهم استان مواردی را ذکر کرد.

وی با اشاره به تدبیر رهبر معظم انقلاب و تعیین جهش تولید به عنوان شعار سال به تشریح برنامه‌های استان در راستای تحقق این شعار پرداخت.

استاندار خراسان‌جنوبی با تأکید بر موفقیت‌های استان در اجرای پروژه‌های عام المنفعه در سال گذشته، در خصوص برنامه‌های عمرانی و زیرساختی دستگاه‌های اجرایی در سال جاری نیز توضيحاتی ارائه کرد.

معتمدیان از روند اجرای کار در ستاد مدیریت کرونای استان گفت و ضمن قدردانی از همراهی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، زحمات و هم‌افزایی اعضای ستاد مقابله با کرونا، دستگاه‌های اجرایی، کادر درمانی و نیروهای مسلح را در مدیریت بیماری ستود.
وی به اقدامات استان در راستای تمکین فرمایش رهبر معظم انقلاب و رسیدگی به آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: برپایی رزمایش کمک مؤمنانه و مواسات و رزمایش مهربانی از جمله این اقدامات است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: اقدامات خیرین و سپاه انصارالرضاء(ع) و همچنین نهادهای انقلابی از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در این زمینه، جای تقدیر دارد.

معتمدیان، اصلی‌ترین اقدام در این زمینه را شناسایی افراد کم برخوردار و تدوین بانک اطلاعاتی جامعی از نیازمندان واقعی عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha