توزیع ۱۵هزار بسته معیشتی مرحله اول رزمایش کمک‌مومنانه در استان اردبیل
کد خبر: 3894649
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸

توزیع ۱۵هزار بسته معیشتی مرحله اول رزمایش کمک‌مومنانه در استان اردبیل

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه در استان اردبیل گفت: ۱۵هزار بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش کمک‌مومنانه در بین خانواده‌های آسیب‌پذیر و نیازمند شناسایی شده در استان اردبیل توزیع می‌شود.

توزیع ۱۵هزار بسته معیشتی مرحله اول رزمایش کمک‌مومنانه در استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی پیرجاهد، دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه در استان اردبیل، هشتم اردیبهشت‌ماه، اظهار کرد: ۱۵هزار بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه از ۹ الی ۱۱ اردیبهشت‌ماه در سطح استان توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در بین خانوار‌های آسیب‌پذیر و نیازمند شناسایی شده، توزیع می‌شود.
وی افزود: این بسته‌های معیشتی در مرحله اول رزمایش در بین ۲۵درصد خانواده‌های شناسایی شده که مورد حمایت نهاد‌های حمایتی نیستند، در قالب رزمایش کمک مومنانه توزیع خواهد شد.
دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه در استان اردبیل تصریح کرد: بسته‌های معیشتی رزمایش کمک مومنانه با مشارکت سپاه و بسیج، خیرین و مردم نوع‌دوست استان اردبیل تهیه شده است.
پیرجاهد با قدردانی از مشارکت اقشار مختلف مردم نوع‌دوست استان اردبیل بیان کرد: از مردم نوع‌دوست استان انتظار می‌رود همانند مرحله اول، درمرحله دوم رزمایش نیز ازکمک‌های نقدی و غیرنقدی خود در کمک به خانواده‌های آسیب‌پذیر و نیازمند در قالب رزمایش کمک مومنانه دریغ نکنند.
وی گفت: مردم استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۳۸۱۰۳۵۱۱۵۰۱۸۱۸۱ یا شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۹۱۲۵ به‌نام «جذب و هدایت کمک‌های مردمی» در نزد شعب بانک انصار در استان پرداخت کنند.
دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه در استان اردبیل بیان کرد: رزمایش کمک مومنانه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و در تداوم کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم در حمایت از خانواده‌های نیازمند و آسیب‌پذیر در شرایط سخت و بحرانی هم‌زمان با سراسر کشور در استان اردبیل اجرایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha