۳۵۰۰۰ بسته معیشتی میان کردستانی‌ها توزیع می‌شود
کد خبر: 3894587
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲

۳۵۰۰۰ بسته معیشتی میان کردستانی‌ها توزیع می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تقدیر از همراهی خیرین و مردم استان در طرح رزمایش «کمک مؤمنانه» گفت: در قالب این رزمایش بیش از ۳۵ هزار بسته حمایتی توسط سپاه و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در ماه رمضان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در آیین توزیع بسته‌های کمک معیشتی که شب گذشته، 7 اردیبهشت‌ماه در سالن آزادی سنندج برگزار شد، با تقدیر از همراهی خیرین و مردم استان کردستان در طرح رزمایش کمک مؤمنانه اظهار کرد: این رزمایش جلوه‌ای از همدلی و همراهی مردم را به جهانیان نشان داد.

وی افزود: امروز مردم و مجموعه‌های مختلف مانند سپاه پاسداران، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، کمیته امداد و سایر دستگاه‌ها و نهادها برای کمک به اقشار نیازمند و قطع مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا که تمام جهان را با چالش مواجه کرده است، خوشبختانه ورود خوبی داشته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان ضمن قدردانی از لبیک مردم، ائمه جمعه و جماعات، سپاه، دولت و خیرین به فرمایش رهبری و مشارکت در رزمایش کمک مؤمنانه بیان کرد: مردمان این دیار همواره در اقدامات خیرخواهانه، خداپسندانه و حمایت از نظام دست به دست هم داده و حضور چشم‌گیری در این امر خیرخواهانه داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه سپاه از روز نخست شیوع ویروس کرونا همانند همیشه که در همه صحنه‌ها حضور فعال و پیشتاز داشته است، بیان کرد: سپاه در این زمینه نیز با بسیج تمام امکانات، ظرفیت‌ها و اقدامات مختلف خود به مردم خدمات ارائه می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان اعلام کرد: در کردستان هم مانند سایر نقاط کشور کارهای بسیار خوبی بعد از ورود این ویروس صورت گرفت و کمک‌هایی از طریق ارگان‌های مختلف، خیرین، مساجد و غیره جمع‌آوری و بین اقشار نیازمند توزیع شده است.

وی افزود: در قالب رزمایش کمک مؤمنانه و مواسات بیش از 35 هزار بسته حمایتی توسط سپاه و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در ماه رمضان بین نیازمندان توزیع می‌شود و امروز به صورت همزمان هم بیش از 15 هزار بسته حمایتی معیشتی توسط سپاه بیت‌المقدس در سطح استان توزیع می‌شود.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی کمک به نیازمندان را از دستورات دین اسلام دانست و گفت: در زمان کمک به نیازمندان باید خود را جای آنها قرار دهیم و از دیدگاه آن‌ها انتظاراتشان را برآورده کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان افزود: همانگونه که بر اساس آیات و روایات، عبادت در شب قدر اجری برابر با هزار سال دارد، کار خیر و صدقه در ماه رمضان نیز ارزش ویژه و ثواب چند برابر دارد.

وی در پایان یادآور شد: مردم کردستان در طول تاریخ همواره نشان داده‌اند در همدلی و کمک به محرومان همیشه پیش‌قدم بوده‌اند و در رزمایش کمک مؤمنانه و مواسات نیز قطعاً پیشتازی خود را به اثبات خواهند رساند.

انتهای پیام
captcha