توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی در «ضیافت همدلی» بین نیازمندان دلفانی
کد خبر: 3893686
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱

توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی در «ضیافت همدلی» بین نیازمندان دلفانی

رئیس اوقاف دلفان از برگزاری رزمایش «ضیافت همدلی» در مراکز افق بقاع متبرکه و توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان طی ماه رمضان خبر داد.

توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی در «ضیافت همدلی» بین نیازمندان دلفانیبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام احمدوند، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلفان پنج‌شنبه، چهارم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران با بیان این‌که بقاع متبرکه تعطیل نیست و در حال خدمت‌رسانی است، گفت: رزمایش «ضیافت همدلی» به‌منظور لبیک به رهنمودهای مقام معظم رهبری، بی‌سابقه‌ترین و بی‌نظیرترین خدمات اجتماعی در سازمان اوقاف و امور خیریه است که با اهتمام ویژه نماینده ولی‌فقیه و رئیس این سازمان طراحی شده است.

وی افزود: با وجود این‌که به‌دلیل تعطیل بودن بقاع متبرکه، این اماکن مذهبی برای پرداخت حقوق خُدام ثابت و هزینه‌های جاری‌شان با مشکل جدی مواجه هستند و با محدودیت موقوفات مربوط به اطعام و افطار ماه مبارک رمضان روبه‌رو هستیم، با تدابیر اندیشیده شده و جلب مشارکت متولیان غیر متصرفی و یاری هیئت‌امنای امامزادگان و مشارکت‌های مردمی و مؤسسات خیریه سبدهای معیشتی و ارزاق شامل گوشت، مرغ، برنج و روغن، ماکارونی، قند و ... از سوی مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه بین خانواده‌های کم‌برخوردار در استان‌ لرستان و شهر نورآباد در حال توزیع است و تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

احمدوند اضافه کرد: بر این اساس تاکنون ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۷۰ میلیون ریال در آستانه ماه مبارک رمضان از سوی مرکز افق امامزاده ابراهیم(ع) بین نیازمندان مجاور امامزادگان و حاشیه شهر توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha