اجرای طرح «هر خانه یک دارالقرآن» در ملایر
کد خبر: 3892708
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸

اجرای طرح «هر خانه یک دارالقرآن» در ملایر

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر از اجرایی شدن طرح هرخانه یک دارالقرآن در شهرستان ملایر خبر داد.

اجرای طرح «هر خانه یک دارالقرآن» در ملایرمسلم بیات، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پروش ملایر در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، از اجرایی شدن طرح هرخانه یک دارالقرآن در شهرستان ملایر خبر داد.
وی با اعلام این خبر گفت: در پی برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همزمان با شروع ماه مبارک رمضان، طرح هر خانه یک دارالقرآن در شهرستان ملایر اجرا خواهد شد.
بیات افزود: این طرح به منظور انس بیشتر دانش‌آموزان با قرآن کریم در خانه برنامه‌ریزی شده است که برکات بسیاری را به همراه دارد.
وی خاطرنشان کرد: این طرح قرآنی با مدیریت مراکز دارالقرآن و کانون‌های فرهنگی و تربیتی شهرستان و همزمان با شروع ماه مبارک رمضان اجرا می شود.
معاون پرورشی آموزش و پرورش ملایر اظهار کرد: در این طرح دانش‌آموزان به همراه خانواده خود هر روز یک جزء از قرآن کریم را قرائت می‌کنند.
وی گفت: در نظر داریم با ایجاد یک گروه تبلیغی و اجتماعی در پیام رسان‌های داخلی ضمن رصد اجرای موفقیت آمیز طرح، مسابقات قرآنی و آموزش‌های غیر حضوری روخوانی و روانخوانی را مرتبط با هر جزء از قرآن کریم برگزار کنیم.

انتهای پیام
captcha