پوشش ۵ هزار خانوار لرستانی در رزمایش «همت جوانانه ـ کمک مؤمنانه»
کد خبر: 3892529
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳

پوشش ۵ هزار خانوار لرستانی در رزمایش «همت جوانانه ـ کمک مؤمنانه»

مدیرکل ورزش‌وجوانان لرستان با اشاره به استفاده از همه ظرفیت‌ها برای رزمایش «همت جوانانه ـ کمک مؤمنانه» در مبارزه با کرونا، گفت: در این رزمایش بیش از ۵ هزار خانوار لرستانی پوشش داده می‌شوند.

پوشش ۵ هزار خانوار لرستانی در رزمایش «همت جوانانه ـ کمک مؤمنانه»سیدعلی کریمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به فراهم بودن تمام شرایط برای اجرای رزمایش «همت جوانانه ـ کمک مؤمنانه»، گفت: از ظرفیت‌های ورزشی در این رزمایش استفاده می‌شود این در حالی است که در اجرای رزمایش «همت جوانانه ـ کمک مؤمنانه» محوریت کار با سازمان‌های مردم‌نهاد و ظرفیت‌های مردمی است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری رزمایش‌ «همت جوانانه ـ کمک مؤمنانه» این رزمایش را اقدامی جهادی جهت مبارزه با کرونا برشمرد و با ذکر این مطلب که در این‌ راستا سهمی هم‌ برای دستگاه ورزش و جوانان در نظر گرفته شده است، افزود: در این رزمایش به بیش‌ از پنج هزار خانوار لرستانی بسته‌هایی اهدا می‌شود؛ اما باید تلاش کرد در این رزمایش تا ۱۰ هزار خانوار را پوشش داد.

کریمی با اشاره به این‌که تمرکز و محوریت این رزمایش با سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان و اموراتی است که توسط معاونت جوانان انجام می‌گیرد بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها در این رزمایش تأکید و بیان کرد: هیئت‌های استانی، ظرفیت خوبی هستند و لازم است که امور، با محوریت جوانان پیش رود.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به سازماندهی اقدامات جوانان با شعار همت جوانانه و کمک مؤمنانه توسط رهبر معظم انقلاب بر لزوم استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت جوانان در مبارزه با شیوع کرونا تأکید کرد و گفت: جوانان در همه رویدادها و چالش‌ها پای کار بوده و با حضور فعال خود همیشه کمک‌های قابل‌توجهی در حل مشکلات داشته‌اند و در این شرایط نیز که ویروس کرونا ایجاد شده به‌طور فعال پای کار هستند.

وی با اشاره به اقدامات مجمع جوانان استان در بحث مبارزه با ویروس کرونا،‌ تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های مجمع جوانان استان باید به شکلی باشد تا اقدامات ۲۸ سمن استان براساس پروتکل تعریف شده برای سایر سمن‌های استان الگو شود.

کریمی بر لزوم استفاده از ظرفیت خانه‌های جوان برای محل فعالیت‌های رزمایش «همت جوانانه ـ کمک مؤمنانه» در شهرستان‌هایی که خانه‌های جوان دارد تأکید کرد و یادآور شد: آمادگی لازم برای استفاده از سالن‌های ورزشی را به‌عنوان محلی برای جمع‌آوری اقلام مورد نیاز بحث رزمایش داریم کمااینکه برای توسعه فعالیت این‌ رزمایش ایجاد یک پویش با محتوای این‌ رزمایش در فضای مجازی توسط مجمع به منظور تبلیغ و اطلاع‌رسانی لازم است.

انتهای پیام
captcha