اجرای پویش «گامی به سوی جامعه مهدوی» در قم
کد خبر: 3891854
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳

اجرای پویش «گامی به سوی جامعه مهدوی» در قم

مسجد مقدس جمکران با هدف حرکت بسوی تحقق جامعه مهدوی و لبیک به توصیه رهبر معظم انقلاب در سخنرانی روز نیمه شعبان امسال، برای گسترش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان، پویش «همدلی، گامی به سوی جامعه مهدوی» را برگزار می‌کند.

اجرای پویش «گامی بسوی جامعه مهدوی» در قمبه گزارش ایکنا از قم، مسجد مقدس جمکران با هدف حرکت بسوی تحقق جامعه مهدوی و لبیک به توصیه رهبر معظم انقلاب در سخنرانی روز نیمه شعبان امسال، برای گسترش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان، پویش «همدلی، گامی به سوی جامعه مهدوی» را برگزار می‌کند.
حجت‌الاسلام رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران از عموم خیرین و دلدادگان حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه دعوت کرد با اهدای کمک‌های نقدی خود برای تهیه قربانی به نیت سلامتی حضرت ولیعصر(عج) و توزیع گوشت قربانی میان نیازمندان در ماه مبارک رمضان به این پویش همگانی و سراسری بپیوندند.
رحیمیان از همه خدمتگزاران فرهنگ مهدویت در رسانه ملی و رسانه‌های فضای مجازی که در ایام قرنطینه خانگی، در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان کوشیدند و میلیون‌ها دل مالامال از عشق و انتظار مهدی موعود(عج) را میهمان میعاد منتظران کردند، قدردانی کرد.
انتهای پیام
captcha