آغاز رزمایش بزرگ کمک مومنانه در استان اردبیل
کد خبر: 3891334
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷

آغاز رزمایش بزرگ کمک مومنانه در استان اردبیل

فرمانده سپاه استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور و به منظور کمک‌رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه، رزمایش بزرگ کمک مومنانه در استان اردبیل با رمز «یا صاحب الزمان (عج)» آغاز شد.

آغاز رزمایش بزرگ کمک مومنانه در استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه استان اردبیل، ۲۵ فروردین‌ماه در جلسه هماهنگی رزمایش کمک مومنانه در استان اردبیل، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور و به منظور کمک‌رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه، رزمایش بزرگ کمک مومنانه در استان اردبیل با رمز یا صاحب الزمان (عج)، آغاز شد.
وی با تاکید بر اینکه باید در هر شرایط بحرانی در کنار محرومان باشیم، افزود: در این رزمایش با همدلی و مشارکت همه جانبه در کنار محرومان و نیازمندان جامعه خواهیم بود تا شرایط بحرانی کرونا آسیبی به آنان وارد نکند.
بابازاده از تداوم اجرای رزمایش کمک مومنانه تا پایان ماه مبارک رمضان در استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: این رزمایش که با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج در تمامی نقاط استان اجرا خواهد شد تا پایان ماه مبارک رمضان تداوم می‌یابد.
فرمانده سپاه استان اردبیل با اشاره به کمک‌های خیرین و سازمان‌های مردم نهاد بیان کرد: از خیرین، فعالان سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و سازمان‌های مردم برای شرکت به پویش رزمایش بزرگ همدلی و کمک مومنانه دعوت می‌شود.
وی در ادامه اظهار کرد: مردم غیور و ولایتمدار استان اردبیل ثابت کرده‌اند در هر شرایط بحرانی پای کار خواهند و دست محروپان و اقشار کم برخوردار جامعه خواهند گرفت.

انتهای پیام
captcha