برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3887363
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵

برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک در آذربایجان‌غربی

رزمایش دفاع بیولوژیک «شهدای مدافع سلامت» نیروی زمینی سپاه با حضور 70 هزار نیروی بسیجی در آذربایجان‌غربی برگزار شد.

برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک در آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، امروز، 6 فروردین ماه، رزمایش دفاع بیولوژیک «شهدای مدافع سلامت» نیروی زمینی سپاه با حضور 70 هزار نیروی بسیجی با اعلام رمز «یا حسین(ع)» در آذربایجان‌غربی برگزار شد و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

سردار محمدتقی اوصانلو، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در شمال‌غرب، در این رزمایش اظهار کرد: همان‌طور که در دوران دفاع مقدس همدلی و همکاری مردم موجب شد تا در یک جنگ نابرابر ایستادگی کنیم در حال حاضر نیز با توجه به شیوع بیماری کرونا با همراهی مردم می‌توان از این برهه حساس عبور کرد.

وی با بیان اینکه برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا دستگاه‌های دولتی و نیروهای نظامی دست در دست هم داده‌اند تا با کمک یکدیگر با این بیماری مقابله کنند، افزود: در دوران دفاع مقدس ایران رسانه قوی و امکانات پیشرفته برای مقابله با بمباران شیمیایی عراق در اختیار نداشت اما با این وجود مردم در برابر همه آن مشکلات ایستادگی کردند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در شمال‌غرب ادامه داد: بی‌شک در حال حاضر جمهوری اسلامی با داشتن رسانه و تجهیزات به راحتی می‌تواند اوضاع فعلی را مدیریت کرده و به مقابله با ویروس کرونا بپردازد.

وی بیان کرد: سپاه تا ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا در کنار مردم خواهد بود و در این مدت با ضدعفونی معابر، کنترل مسافران در مبادی ورودی و برپایی بیمارستان‌های صحرایی در جبهه سلامت به مردم خدمت خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha