برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک در کرج
کد خبر: 3887050
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶

برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک در کرج

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج از برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیکی با ۱۵ گروه جهادی قرارگاه پدافند زیستی بسیج در کرج خبر داد.

برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک در کرج

به گزارش ایکنا از البرز، مجید زنجانی، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج، چهارم فروردین در حاشیه برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک که با حضور 15 گروه جهادی در سطح شهر کرج برگزار شد، با بیان اینکه بعد از شیوع کرونا ویروس، سپاه ماموریت پیدا کرد که با همکاری سایر ارگان‌ها به میدان بیاید، گفت: رزمایش دفاع بیولوژیکی با ۱۵ گروه و با حضور بسیجیان شهر کرج با موفقیت انجام شد و کل حوزه استحفاظی ناحیه ضدعفونی شد.
وی بیان کرد: بسیج در همه عرصه‌های انقلاب هوشیار بوده و از دستاوردهای انقلاب دفاع کرده و امنیت روانی و سلامت مردم را جز دغدغه‌های اصلی خود قرار داده است.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج، افزود: این رزمایش با حضور ۶۰۰ بسیجی ناحیه امام حسین(ع) و تعداد ۲۰ واتر جت و تعداد ۱۵۰ دستگاه سم پاس کوله و ۵۰ سم پاش دستی و ۱۰۰ دستگاه موتور سیکلت به همراه سم پاس در سطح شهرستان برگزار شد.
وی هدف اصلی برگزاری این رزمایش را پیشگیری، پایش و غربالگری دانست و گفت: در این رزمایش گندزدایی و ضدعفونی معابر و مناطق پر خطر کرج صورت گرفت و امیدواریم هرچه زودتر شاهد نابودی این ویروس از استان و کشورمان باشیم.
زنجانی در پایان بیان کرد: از مردم تقاضا داریم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و از منزل خارج نشوند زیرا در خانه ماندن بهترین راه پیشگیری و مقابله با این ویروس منحوس است.

 

انتهای پیام
captcha