برگزاری رزمایش مبارزه با کرونا در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3885601
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲

برگزاری رزمایش مبارزه با کرونا در آذربایجان‌غربی

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا گفت: رزمایش شهری مبارزه با ویروس کرونا با عنوان «با ولایت تا شهادت» در استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل و کردستان برگزار شد.

برگزاری رزمایش شهری مبارزه با کرونا در آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، رزمایش شهری مبارزه با ویروس کرونا با عنوان «با ولایت تا شهادت»، امروز، ۲۵ اسفندماه به طور همزمان در استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل و کردستان برگزار شد.

علی حاجیلو، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا در حاشیه این رزمایش با بیان اینکه تمام ظرفیت‌های جنگ نوین در این رزمایش به کار گرفته شده است، اظهار کرد: در این رزمایش دستگاه‌های مانند بهداشت و درمان، آتش‌نشانی و نیروی انتظامی نیز در راستای هم‌افزایی و پشتیبانی سایر ارگان خدمتگذار در زمینه بهداشت و درمان، گندزدایی محیطی و کنترل مبادی ورودی شهرها نیز حضور داشتند.

وی با اشاره به اقدامات این قرارگاه در رابطه با کنترل شیوع کرونا افزود: برای همین منظور این قرارگاه با توجه به ظرفیتی که دارد با تغییر کاربری در بخش‌های تولیدی در داخل نیروهای مسلح و منطقه شمال‌غرب، با تولید اقلام بهداشتی مانند ماسک، دستکش و اقلام ضدعفونی‌کننده سطح و پوست، به کمک سایر شرکت‌ها و کارخانجات در تامین ملزومات بهداشتی اقدام کرده است. از آنجایی که بیماری کرونا یک تهدید شبه امنیتی است بنابراین حضور نیروهای مسلح می‌تواند در سایر دستگاه‌های متولی بسیار کارساز باشد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا با بیان اینکه در خانه ماندن بهترین راه برای مقابله با کرونا است، تصریح کرد: مردم برای ریشه‌کنی سریع‌تر این بیماری حتما به پیام‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی توجه کامل را داشته باشند.

 

انتهای پیام
captcha