جنایت علیه مسلمانان هند؛ تکه‌ای از جورچین نقشه جهانی صهیونیسم
کد خبر: 3883862
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۸

جنایت علیه مسلمانان هند؛ تکه‌ای از جورچین نقشه جهانی صهیونیسم

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان جنایت علیه مسلمانان هند را یک تکه از جورچین نقشه جهانی استکبار و صهیونیسم دانست و گفت:‌ مادامی که مسلمانان تعصبات کور مذهبی را کنار بگذارند و زیر سایه آموزه‌های قرآن و پیامبر(ص) گرد هم جمع شوند، نقشه‌های دشمن خنثی خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی،‌ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به نقش دولت هند در جنایات اخیر علیه مسلمانان این کشور، اظهار کرد: پلیس هند با وجود اعلام خبرها و اطلاعات مبنی بر هجوم هندوهای افراطی به مسلمانان و ضرب و شتم وحشیانه و زنده به گور کردن و آتش زدن خانه ها و ماشین های آنان در محله ای که تنها 20 درصد مسلمان دارد، بی‌تفاوت عمل کرد.

وی با بیان اینکه حزب نخست وزیر هند به دشمنی و کینه توزی علیه مسلمانان مشهور است، افزود: حزب «B.J.P» متهم به قتل مهاتما گاندی بوده و هرگز این اتهام را تکذیب نکرده است. اکنون نخست وزیر هند با رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار کرده و به دنبال سفر رئیس جمهور آمریکا به هندوستان طی یک هفته اخیر این جنایات علیه مسلمانان شکل گرفته است لذا نشانه‌ها گواهی می‌دهد در ایجاد فضای اسلام‌ستیزی، اسلام‌هراسی و کشتار مسلمانان در همه جای عالم صهیونیسم مستقیم و غیر مستقیم نقش ایفا می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان صهیونیسم را پشت صحنه جنایات علیه مسلمانان یمن به دست عربستان سعودی نوکر استکبار و کشتار مردم افغانستان و اسلام‌ستیزی در آفریقا و... دانست و تصریح کرد: با توجه به ارتباط صمیمی نخست‌وزیر افراطی هندوستان با رژیم صهیونیستی، جنایت اخیر در این کشور با هدف ویژه و در قالب وضع قوانین تبعیض‌گونه توسط دولت رخ داده است.

مهدوی با اشاره به نقش نخست‌وزیر هند در کشتار و آزار مسلمانان کشمیر، یادآور شد: فرماندهی اصلی این جنایت‌ها با نظام استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی است که امروز مهمترین عامل افول تمدن وحشی غربی را در بازیابی هویتی مسلمانان می‌بینند؛ به ویژه این جنایت‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و جوانه زدن امید در دل مسلمانان جهان برای تشکیل تمدن نوین اسلامی بیشتر و سخت‌تر شده است.

وی با بیان اینکه مسلمانان جهان شیرینی تجربه شکل‌گیری امت اسلام را با انقلاب اسلامی چشیده‌اند، عنوان کرد:‌ این عزت و اقتدار با همدلی و مقاومت جانانه مردم منطقه اتفاق افتاده و هیمنه ابرقدرتی تمدن وحشی غرب را فرو ریخته است لذا دشمن صهیونیستی انواع توطئه‌ها و کیدها را علیه اسلام و مسلمین جهان به راه انداخته تا بارقه تمدن‌سازی نوین جهانی توسط امت اسلام را از بین ببرد.

درپای صهیونیسم در شکل‌گیری نحله‌های خون‌ریز و افراطی

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان جنایت علیه مسلمانان هند را یک تکه از جورچین نقشه جهانی استکبار و صهیونیسم دانست و گفت:‌ مادامی که مسلمانان احساس همدلی کنند و تعصبات کور مذهبی را کنار بگذارند و زیر سایه آموزه‌های قرآن و پیامبر(ص) گرد هم جمع شوند، نقشه‌های دشمن خنثی خواهد شد لذا هرچقدر مستحکم باشیم جلوی جنایات علیه امت اسلام را خواهیم گرفت.

مهدوی با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری مبنی بر توقف کشتار مسلمانان هند، خاطرنشان کرد:‌ این هشدار نشان از اقتدار حاکمیت دینی در نظام اسلام دارد و تا حد زیادی صاحبان قدرت در منطقه به ویژه هندوهای افراطی کشور هند را وادار به عقب‌نشینی کرده است. امیدواریم با اعلام حمایت جهان اسلام به ویژه خط مقاومت شاهد حوادث تلخ علیه مسلمانان در عالم نباشیم.

وی حضرت ولی عصر(عج) را یگانه مولا و مصلح و منجی عالم بشریت دانست که با ظهورش شاهد جهانی پر از صلح و عدل خواهیم بود و اظهار کرد: امام زمان(عج) این همه ظلم و ستم و جور که توسط طواغیت، مستکبران و تمدن غربی مادی‌گرای وحشی شیطانی صهیونیستی بر جهان حاکم شده را از بین خواهد برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان قصه بحران کرونا را یک اتفاق بیولوژیکی ساده ندانست و تصریح کرد: بسیاری از فیلم‌های سینمایی ساخته شده در هالیوود طی یک دهه اخیر، گویای آینده از پیش طراحی شده است که نشان می‌دهد همه این توطئه‌ها علیه بشر ساخته و پرداخته تمدن حیوانی شهوت‌پرست قدرت‌طلب غرب از جمله آمریکاست که از بدو نمو براساس اعمال غیر اخلاقی بنا نهاده شده است.

مهدوی سابقه تشکیل آمریکا را مساوی 500 سال تاریخ غارت، جنایت، وحشی‌گری و کشتار به انحای مختلف دانست و یادآور شد: مولود این تمدن غیر اخلاقی و غیر انسانی، نظام درنده‌خو، شیطان‌صفت، فریبنده و ظالم صهیونیستی است که دشمن شماره یک بشریت به ویژه مسلمانان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه هندوستان سابقه جنگ دینی و مذهبی ندارد، تاکید کرد:‌ بسیاری از هندوها در کنار مسلمانان سالیان سال با صلح زندگی کرده و برای استقلال هندوستان به رهبری مهاتما گاندی همت گمارده‌اند، اما هر کجا درپایی از صهیونیسم دیده شود، نحله‌های خون‌ریز و افراطی سر بر می‌آورند که حامی درجه یک آنان آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام
captcha