22 بهمن؛ روز تجدیدبیعت با آرمان‌های شهدا
کد خبر: 3877951
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

22 بهمن؛ روز تجدیدبیعت با آرمان‌های شهدا

رییس انجمن اسلامی معلمان استان البرز گفت: یوم الله ۲۲ بهمن روز تجدید بیعت با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهداست.

22 بهمن؛ روز تجدیدبعیت با آرمان‌های شهدا

منوچهر اتابکی، رییس انجمن اسلامی معلمان استان البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه یوم الله ۲۲ بهمن روز تجدید بیعت با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهداست. اظهارکرد: امسال نیز فرهنگیان ودانش‌آموزان البرزی همچون سنوات گذشته با شور و حرارتی انقلابی دوشادوش سایر اقشار راهپمایی شرکت خواهند کرد.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران چهلمین سال پیروزی خود را با اتحاد و همبستگی، هدایت‌های داهیانه رهبرفرزانه انقلاب و پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های والای امام و انقلاب برگزار می‌کنند و ملت ایران همچنان با قدرت و صلابت در مقابل دسیسه‌ها و توطئه های دشمنان ایستاده و ازاین دستاورد بزرگ تا پای جان دفاع و صیانت خواهند کرد.
این مسئول یادآورشد: انقلاب اسلامی ایران در سایه پیوند بصیرتی نسل‌ها با آرمان‌های والای آن، همچنان در سایه لطف پروردگار و منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله و رهنمودهای مقام معظم رهبری قله‌های پیشرفت و ترقی را طی می‌کند.
اتابکی عنوان کرد: هیچ کدام از گذرگاه های سخت تاریخ نتوانسته و نمی‌تواند مانع این همه عشق، اتحاد، شور وهیجان شود.
رییس انجمن اسلامی معلمان استان البرزاضافه کرد: مردم ایران با حضور حماسی، گسترده، پرشور، وحدت آفرین و با بصیرت خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و نمایش میثاقی دو باره با مقام معظم رهبری و پایبندی به آرمان‌های امام و شهدا را یک بار دیگر با وحدت واقتدار خود به رخ جهانیان می‌کشند.

انتهای پیام
captcha