افتتاح 37 میلیارد تومان پروژه در شهرستان سرچهان
کد خبر: 3877679
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
همزمان با ایام دهه فجر صورت گرفت؛

افتتاح 37 میلیارد تومان پروژه در شهرستان سرچهان

در هشتمین روز دهه فجر، پروژه‌هایی با اعتبار بیش از 37 میلیارد تومان در شهرستان سرچهان استان فارس افتتاح یا كلنگ‌زنی شدند.

به گزارش ایكنا از فارس، در هشتمین روز دهه فجر، آیین افتتاح و كلنگ‌زنی تعداد از پروژه‌های سرچهان امروز، 20 بهمن‌ماه با حضور عبدالرضا قاسم‌پور، معاون توسع منابع انسانی استانداری فارس برگزار شد.
قاسم‌پور در این مراسم با بیان اینکه در دهه فجر امسال پروژه‌هایی با اعتبار بالغ بر 37 میلیارد تومان در سرچهان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شوند، گفت: کلنگ‌زنی جاده سرچهان به ارسنجان با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد تومان، طرح گازرسانی به روستای برازجان با اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیارد تومان، زیر سازی و بهسازی آسفالت روستای محمود آباد با اعتبار 546 میلیون تومان از جمله این پروژه‌ها هستند.
وی همچنین، كلنگ‌زنی زمین چمن مصنوعی شهر کره‌ای با اعتبار 2.5 میلیارد تومان، زمین چمن روستای توجردی با اعتبار 500 میلیون تومان، گلخانه در روستای مروشکان با اعتبار 200 میلیون تومان، آموزشگاه راه و دانش شهر کره‌ای با اعتبار 2 میلیارد تومان، افتتاح خانه بهداشت با اعتبار 80 میلیون تومان را از دیگر پروژه‌هایی دانست كه امروز در سرچهان به به‌برداری رسیدند.
معاون استاندار فارس همچنین گفت: همدلی و وحدت مسئولان و مردم و وجود برنامه‌ ریزی سبب شده است این شهرستان روند توسعه را طی کند.
وی، شهرستان شدن سرچهان را از نشانه‌های این وحدت و همدلی و هدیه بزرگ نظام و خدمت دولت به مردم دانست و افزود: این منطقه جهش قابل توجهی در مقایسه با ابتدای دولت در حوزه‌های مختلف گردشگری، صنعت و معدن کشاورزی، آبرسانی، گازرسانی و ... در شرایط سخت فعلی داشته است.
قاسم‌پور با بیان اینكه مدیریت جهادی و انقلابی می‌تواند مسائل و مشکلات مردم را حل کند، در خصوص استقرار ادارات در شهرستان تازه تاسیس سرچهان نیز گفت: انجام این موضوع در اسرع وقت از وزارتخانه‌های مربوطه پیگیری می‌كنیم.

انتهای پیام
captcha