اجرای برنامه «هر شب یک مسجد» در تویسرکان
کد خبر: 3875695
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد؛

اجرای برنامه «هر شب یک مسجد» در تویسرکان

گروه فرهنگی ــ فرماندار تویسرکان با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا به صورت روزانه مهمترین برنامه دهه فجر در تویسرکان است، گفت: برنامه «هر شب یک مسجد» با رویکرد برنامه‌های مردمی نیز در این شهرستان برگزار می‌شود.

اجرای برنامه «هر شب یک مسجد» در تویسرکانسیدرسول حسینی، فرماندار تویسرکان، در گفتگو با ایکنا از همدان، با اشاره به افتتاح پروژه‌های دهه فجر این شهرستان اظهار کرد: همزمان با دهه فجر امسال ۳۸ پروژه با اعتبار بیش از ۴۱ میلیارد تومان کلنگ‌زنی و بهره‌برداری می‌شود که از این تعداد ۳۵ پروژه با اعتبار ۳۴میلیارد و ۴۸۲میلیون تومان و ۱۸۳نفر اشتغالزایی افتتاح و۳ پروژه با اعتبار ۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و ۵ نفر اشتغالزایی کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی بیان کرد: پروژه‌هایی که کلنگ‌زنی می‌شود باید موافقت نامه مبادله شده را دارا باشد، همچنین پروژه‌هایی که تأمین اعتبار شده باشند اما معارض شخصی و مشکل اجتماعی داشته اجرا نمی‌شوند.
فرماندار تویسرکان گفت: ۸۰۰ برنامه فرهنگی در سطح شهرستان در این دهه اجرا خواهد شد و بازدید از خانواده شهدا به صورت روزانه از مهمترین برنامه‌های این دهه است.

حسینی به غبارروبی مزار مطهر شهدا همزمان با سراسر کشور در تویسرکان اشاره کرد و گفت: برنامه هر شب یک مسجد با رویکرد برنامه‌های مردمی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این ایام ۶ برنامه افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد، افزود: در راستای به حداقل رساندن هزینه‌ها در سالجاری، کاروان رؤسا جهت کلنگ‌زنی و افتتاحیه راه‌اندازی نشده سعی بر آن است تا بیشتر مردم حضور داشته باشند.

فرماندار تویسرکان در پایان تأکید کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نیز به طور حتم با حضور پرشکوه مردم شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha