ارسال 274 اثر به جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در لرستان
کد خبر: 3867810
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۷

ارسال 274 اثر به جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در لرستان

گروه فرهنگی ــ مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان از ارسال 274 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره استانی رسانه‌ای «ابوذر» در لرستان خبرداد.

ارسال 274 اثر به جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در لرستانرضا مریدی‌اصل، مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از ارسال 274 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره استانی رسانه‌ای «ابوذر» در لرستان خبرداد و گفت: از این تعداد 27 اثر به‌عنوان آثار برتر معرفی می‎شود.

وی با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره استانی، افزود: آیین اختتامیه این سومین جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر 26 دی‌ماه جاری در سالن شقایق بهزیستی لرستان برگزار می‌شود.

مریدی‌اصل ادامه داد: با فراخوان ارسال آثار شاهد استقبال اصحاب رسانه استان از این جشنواره بودیم و خبرگزاری‌های ایکنا، فارس و مهر بیشترین آثار را ارسال کردند.

مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان در محورهای «اقتصاد مقاومتی»، «رونق تولید»، «دفاع مقدس» و «محرومیت‌زدایی» به میزبانی بسیج رسانه لرستان برگزار می‌شود، افزود: موضوع سیل لرستان و بخش ویژه جشنواره شامل بیانیه «گام دوم انقلاب» است که برای جشنواره ابوذر در نظر گرفته شده است.
یادآور می‏‎شود، سال گذشته دومین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در لرستان در دو محور اصلی «اقتصاد مقاومتی» و «حمایت از کالای ایرانی» و همچنین «دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی» برگزار شد و اولین دوره این جشنواره نیز به موضوعاتی از قبیل «اقتصاد مقاومتی» و شعار سال اختصاص داشت.

انتهای پیام
captcha