۲۶ دی؛ زمان اختتامیه جشنواره «ابوذر»
کد خبر: 3867665
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳

۲۶ دی؛ زمان اختتامیه جشنواره «ابوذر»

گروه فرهنگی ــ مسئول بسیج رسانه لرستان از برگزاری اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در لرستان با حضور مسئول بسیج رسانه کشور در خرم‌آباد خبر داد.

۲۶ دی؛ اختتامیه جشنواره ابوذر/ بیشترین آثار از ایکنا ارسال شده استبه گزارش ایکنا از لرستان، رضا مریدی‌اصل، مسئول بسیج رسانه لرستان، امروز دوشنبه، ۹ دی در نشست خبری سومین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در استان از برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره در ۲۶ دی‌ماه خبر داد و گفت: آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور مسعود بصیر، مسئول سازمان بسیج رسانه کشور برگزار می‌شود.

وی با ذکر این مطلب که برنامه‌های متنوعی برای اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در لرستان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: این دوره، دوره شگفتی‌ها بود این در حالی‌است که خبرگزاری ایکنا بیشترین آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره را به خود اختصاص داده است.

مریدی‌اصل با اشاره به این‌که بعد از خبرگزاری ایکنا، خبرگزاری‌های فارس و مهر بیشترین آثار را ارسال کردند، بیان کرد: بعد از اختتامیه جشنواره تمام آثار قابل دسترسی است.

مسئول بسیج رسانه لرستان با اشاره به این‎که ارزش ریالی جوایز برندگان این جشنواره نسبت به سال گذشته سه برابر شده است، اضافه کرد: اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در لرستان در سالن شقایق بهزیستی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha