گنجینه‌های جنگ استخراج شوند
کد خبر: 3860648
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳

گنجینه‌های جنگ استخراج شوند

گروه فرهنگی ــ نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، گفت: باید گنجینه‌های جنگ را استخراج کنیم و در انتقال فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل کنونی از آن کمک بگیریم.

گنجینه‌های جنگ استخراج شوند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی عصر روز شنبه، نهم آذرماه در مراسم رونمایی از آلبوم صوتی سرداران شهید آذربایجان در تبریز، گفت: باید گنجینه‌های جنگ را استخراج کنیم و در انتقال فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل کنونی از آن کمک بگیریم.

وی اظهار کرد: رونمایی از آلبوم صوتی سرداران شهید آذربایجان گامی برای آغاز این راه است، زیرا دفاع مقدس سوژه‌های فراوانی برای پرورش و تولید آثار فاخر فرهنگی و هنری دارد و باید از این ظرفیت بزرگ برای تولید آثار فاخر استفاده مناسب شود.

سعیدی همچنین با اشاره به حوادث اخیر و دلایل قدرت یافتن انقلاب اسلامی ایران، گفت: ۴۰ سال است که روی پای خودمان ایستاده‌ایم و این موضوع خوشایند دشمنان انقلاب اسلامی نیست و به هر قیمت به‌دنبال زمین زدن این نهضت هستند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اتفاقات و اعتراضات اخیر در موضوع بنزین که با مداخله عوامل خارجی همراه شد، با هدف ضربه‌زدن به نظام و از پیش طراحی شده بود.

وی افزود: برخی از دولتمردان کشورهای همسایه پیش از این حوادث، نسبت به کشانده شدن اعتراضات خیابانی در کشورهایی مثل عراق به کشورمان سخنانی به میان آورده بودند که یک سناریوی آمریکایی برای به آشوب کشیدن ایران بوده است.

سعیدی اظهار کرد: آمریکا در عراق علیه ایران نیرو تربیت می‌کند و موضوع بنزین در داخل ایران نیز محملی شده برای اجرای برنامه‌های ضد ایرانی از پیش طراحی و سازماندهی شده؛ بر این اساس استکبار از فضای انتقادات مردم سوءاستفاده کرد؛ اما مردم با روحیه شهادت‌طلبی به میدان آمدند و بار دیگر درس فراموش‌نشدنی به دشمنان انقلاب دادند.

انتهای پیام
captcha