اجتماع 10 هزار نفری بسیجیان اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3859124
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

اجتماع 10 هزار نفری بسیجیان اردبیل برگزار می‌شود

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه شهرستان اردبیل گفت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج، اجتماع بزرگ ۱۰ هزار نفری بسیجیان اردبیل با شعار «شکوه و اقتدار مقاومت» در اردبیل برگزار می‌شود.

اجتماع 10 هزار نفری بسیجیان اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن دهقانی، فرمانده سپاه شهرستان اردبیل، صبح امروز، سوم آذرماه در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج، اجتماع بزرگ ۱۰ هزار نفری بسیجیان اردبیل با شعار «شکوه و اقتدار مقاومت» روز ۵ آذرماه ساعت ۹ صبح در ورزشگاه پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: بسیجیان دارالارشاد اردبیل با برگزاری این رزمایش و اجتماع بزرگ یک بار دیگر وحدت و همدلی ملی ایران اسلامی را به نمایش می‌گذارند و این اجتماع برای مردم امیدآفرین و برای دشمنان بیم‌آفرین خواهد بود و در این تجمع عظیم و گسترده، بسیجیان اوج وفاداری و ایثارگری خود را به دستاورد‌های انقلاب اسلامی، دفاع از خط ولایت و اهداف ارزشی به نمایش می‌گذارند.

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل تصریح کرد: بسیج امروز با جان و دل از دستاورد‌های ملت ایران دفاع می‌کند چرا که برای این انقلاب خون‌های ارزشمندی داده شده و مهم‌ترین رسالت ما ادامه راه شهدای والامقام است.

دهقانی بیان کرد: دشمنان و استکبار جهانی درصدد ضربه به نظام هستند که در این زمینه با اقتدار نیرو‌های مسلح و درایت‌های مقام معظم رهبری دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی گفت: همه وظیفه داریم تا با تفکر و عمل بسیجی به وظیفه دینی و انقلابی خود عمل کنیم تا توطئه‌های دشمنان خنثی و ایران اسلامی را با سربلندی در راستای اهداف مقدس انقلاب اسلامی پیش ببریم و اقتدار کنونی که به واسطه خون شهدا حاصل شده را حفظ کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل ادامه داد: بسیج همواره در صحنه حضور دارد و طبق فرموده مقام معظم رهبری، حضور بسیج برای جوانان شورآفرین، برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان بیم‌آفرین است.

انتهای پیام
captcha