رزمایش «الی بیت‌المقدس» در بندرلنگه برگزار شد
کد خبر: 3857384
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹

رزمایش «الی بیت‌المقدس» در بندرلنگه برگزار شد

گروه سیاسی ــ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه گفت: رزمایش «الی بیت‌المقدس» با هدف آمادگی و آموزش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در این شهرستان برگزار شد.

تاکتیک‌ها و تمرینات گردان‌های الی بیت‌المقدس دربندرلنگه برگزارشد

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی سپاه، سرهنگ پاسدار فاضل باوی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه، شامگاه 24 آبان‌ماه با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار بسیجان این شهرستان در سطح شهر و منطقه عمومی رزمایش، گفت: سناریو این رزمایش با توجه به تهدیدات احتمالی از سوی بیگانگان طراحی و اجرا شد، بسیجیان ما توان خود را طی تمریناتی در منطقه عمومی رزمایش نشان دادند.

وی افزود: هدف از اجرای این رزمایش بالا بردن سطح آمادگی، تاکتیک‌ها و تمرینات گردان‌های الی بیت‌المقدس و کوثر شهرستان بندرلنگه شامل گردان حوزه امام علی‌(ع)، صاحب‌الزمان(عج) و الزهرا(س) بود.

‌فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه اضافه کرد: گردان‌ها به‌صورت منسجم و نظام‌یافته با اجرای رزمایشی در سطح شهر بندرلنگه به محل رزمایش حرکت کرده و برنامه‌های خود را در اردوگاه قدس اجرا کردند.

سرهنگ باوی بیان کرد: اعضای گردان‌ها در این رزمایش، آموزش‌های امدادی، امنیتی، دفاع موزاییکی شهری و دفاع از کوی و برزن و آشنایی با انواع سلاح و تیراندازی را فراگرفتند.

فرمانده سپاه بندرلنگه گفت: نیروهای شرکت‌کننده به استعداد ۳ گردان رزمی در این رزمایش حضور داشتند. هر گردان امسال سه دوره آموزش دفاعی، امنیتی و امدادی برگزار کرده است و آمادگی لازم جهت دفاع از شهرها در زمان بروز حادثه را دارند.

انتهای پیام
captcha