فرزندان شهدا، ميراث‌دار دستاوردهای انقلاب هستند
کد خبر: 3841962
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

فرزندان شهدا، ميراث‌دار دستاوردهای انقلاب هستند

گروه اجتماعی ــ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی البرز با تأکید بر اینکه فرزندان شهدا باید از آرمان‌های امام راحل(ره)، شهدا و ولایت‌فقیه پاسداری کنند، گفت: فرزندان شهدا، ميراث‌دار ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

فرزندان شهدا، ميراث‌دار ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند

به گزارش ایکنا از البرز، مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان البرز روز شنبه، 23 شهریور طی نشستی مشترک با فرزندان شهدا و ایثارگران سازمان، مسائل و مشکلات آن‌ها را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

این نشست با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، معاون برنامه‌ریزی سازمان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، مدیر بازرسی سازمان، رئیس اداره امور ایثارگران و جمعی از فرزندان شاهد و ایثارگر سازمان با هدف هم‌اندیشی جهت حل مسائل و مشکلات در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی البرز برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی ارجمند، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در این نشست اظهار کرد: برگزاری نشست و این نوع هم‌اندیشی‌ها می‌تواند زمینه ایجاد عواطف پایدار را فراهم کند.

وی با تشریح حدیث قدسی «من طلبنی وجدنی»، افزود: خداوند هر کس را که عاشقش شود به مقام شهادت می‌رساند و امام حسین(ع) در میان شهدای تاریخ، جایگاه بی‌نظیری دارد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی البرز گفت: پدران شما جزو یاری‌کنندگان امام حسین(ع) در عصر انقلاب اسلامی ایران بودند و با نثار خون خود از ارزش‌های دینی دفاع کردند.

این مسئول در ادامه تأکید کرد: شما فرزندان باید از آرمان‌های امام راحل(ره)، شهدای گرانقدر و ولایت‌فقیه پاسداری کنید و به نسل‌های آتی انتقال دهید. پدران شما برای حفظ و حراست از ارزش‌ها‌، دستاوردهای انقلاب و باورهای دینی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شتافتند و جانانه و عاشقانه جان شیرین خود را نثار نظام اسلامی كردند و امروز شما میراث‌دار ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستید.

ارجمند، خطاب به فرزندان شهدا و ایثارگر، ابراز کرد: وحدت و همدلی خود را تقویت و ساختارمند کنید و به‌عنوان مثال در قالب هیئت مذهبی حداقل ماهی یکبار یک گردهمایی خانوادگی داشته باشید، صندوق قرض‌الحسنه تشکیل دهید و در برنامه‌های اجتماعی، مذهبی و سیاسی به‌صورت هماهنگ ورود کنید.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی یادآور شد: سازمان جهاد کشاورزی استان رکورددار جذب فرزندان شهدا در میان دستگاه‌های دولتی است و از این اقدام نتایج مثبت فراوانی کسب کرده است.

انتهای پیام

captcha