فعالیت ۵ پایگاه آسیب اجتماعی در کرمانشاه
کد خبر: 3832388
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

فعالیت ۵ پایگاه آسیب اجتماعی در کرمانشاه

گروه اجتماعی ــ کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه از فعالیت ۵ پایگاه اجتماعی در این استان خبر داد.

سیروس امیری، کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از فعالیت 5 پایگاه آسیب اجتماعی در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: فعالیت پایگاه‌های آسیب اجتماعی با محوریت فرهنگی و دینی است چراکه توسعه آموزه‌های دینی نقش مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

وی افزود: دستگاه‌های فرهنگی با تعامل در حمایت از این پایگاه‌ها می‌توانند از معضلاتی که منجر به بروز کجروی‌های اجتماعی می‌شود تا حدودی جلوگیری کنند.

امیری تصریح کرد: پایگاه‌های آسیب‌ اجتماعی تا حدودی می‌توانند نقشی مؤثر در پیشگیری و همچنین درمان آسیب‌های اجتماعی ایفا کنند.

کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به برگزاری برخی دوره‌های آموزشی در این پایگاه‌ها گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه اقشار تأثیرگذار مهم‌ترین برنامه در مسیر تحول فرهنگی و کاهش آسیب‌ها در این پایگاه‌ها است.

وی افزود: کاهش آسیب‌های اجتماعی همت دستگاه‌ها و متولیان امر فرهنگ را در راهبری برنامه‌های فرهنگی می‌طلبد.

امیری توسعه آموزه‌ها و شعائر دینی را یکی از راهبردهای مهم تبلیغات اسلامی دانست و اظهار کرد: دستگاه‌ها و متولیان امر فرهنگ در کشور باید با برنامه‌ریزی صحیح در این حوزه قدم بردارند و فعالیت‌ها در این حوزه باید برنامه‌ریزی شده باشد.
انتهای پیام

captcha